Hebben meer mensen dit probleem met de Nokia 3330???
Verwijderd
even naar de dealer die moeten de telefoon terugsturen en software update vragen zit duidelijk in de software denk ik..Op zondag 09 september 2001 21:48 schreef Subbase het volgende:
Heb vorrige week woensdag een nieuwe nokia 3330 gehaald. Telefoon heeft alleen op tafel gelegen en alles deed het op dag 1. Na drie dagen liep de telefoon vast als ik een spelletje wilde spelen of de naam van een Wap pagina wil opslaan. Kreeg zonder problemen een nieuwe 3330 mee. Eerste drie dagen geen problemen en nu weer op exact de zelfde punten loopt de telefoon vast. (je kan dan niks doen en na 1 minuut schakeld de telefoon zichzelf uit en weer aan).
Hebben meer mensen dit probleem met de Nokia 3330???
kheb helaas geen nokia
Deze telefoon is net uit. De man in de winkel zei dat ik de eerste was die bij hem met dat probleem kwam. Had het idee dat hij me niet echt geloofde dus wil ik weten of meerdere mensen dit probleem hebben zodat ik het kan laten zien.
Dat ding licht n.b. alleen op tafel.
Dat ding licht n.b. alleen op tafel.
Jemig.. da's vaag.
Dat ze daar nix aan doen van Nokia..
De eerste 3310's hadden daar ook heeeel erg last van..
Volgens mij hebben alle nokia's, die net uit zijn dat..
Dat ze daar nix aan doen van Nokia..
De eerste 3310's hadden daar ook heeeel erg last van..
Volgens mij hebben alle nokia's, die net uit zijn dat..
Kennelijk ben ik 1 van de weinige met dit probleem.
Helaas is Nokia niet echt behulpzaam en verwachten ze dat ik ff m'n nieuwe mobiel opstuur voor nieuwe software versie wat 2 a 3 maanden kan duren zonder vervangend toestel.
Ga deze morgen maar omruilen voor een ander merk.
Helaas is Nokia niet echt behulpzaam en verwachten ze dat ik ff m'n nieuwe mobiel opstuur voor nieuwe software versie wat 2 a 3 maanden kan duren zonder vervangend toestel.
Ga deze morgen maar omruilen voor een ander merk.
Ik heb ook een nokia 3330 maar heb nergens last van
Verwijderd
Kan je je foon niet gewoon laten updaten bij een Nokia servicecenter 
Of wellicht geeft je SIM problemen, aangezien het geen bekend probleem is...
Of wellicht geeft je SIM problemen, aangezien het geen bekend probleem is...
Heb nog wat zitten bellen.
Ga morgen m'n mobiel omruilen voor nieuwe en dan laat ik hem bij een Nokia shop updaten. Verder vraag ik ook direct een andere sim omdat het hier inderdaad ook aan kan liggen dus dan ben ik hoop ik van het gezeik af.
Ga morgen m'n mobiel omruilen voor nieuwe en dan laat ik hem bij een Nokia shop updaten. Verder vraag ik ook direct een andere sim omdat het hier inderdaad ook aan kan liggen dus dan ben ik hoop ik van het gezeik af.
Wat een onzin dat dat aan nieuwe nokia's zou liggen. Ik ben zelf echt een intensief gebruiker van mijn gsm (wap, sms, spelletjes, agenda, etc) en heb dat ding al sinds mei/juni (yupz, eerste lading die het land in kwam) en ik heb echt nergens last van gehad.
Het enige wat ik had was dat mijn 'multipart-sms' totaal maar 195 tekens pakte. Na een reset naar fabrieksinstelling is dat nu gewoon 495.
Dus ik denk dat je gewoon pech hebt of je leverancier is een oplichter. Het is in elk geval niet zo dat dit bij alle toestellen zo zou zijn.
Het enige wat ik had was dat mijn 'multipart-sms' totaal maar 195 tekens pakte. Na een reset naar fabrieksinstelling is dat nu gewoon 495.
Dus ik denk dat je gewoon pech hebt of je leverancier is een oplichter. Het is in elk geval niet zo dat dit bij alle toestellen zo zou zijn.
Nou de leverancier is gewoon T for Telecom hoor.
De man had nu dus wel al veel 3330's teruggehad.
Mijn probleem hadden ze alleen niet maar wel andere problemen. Heb nu dus WEER een nieuwe (de derde)
Laat deze zaterdag ff updaten bij een Nokia winkel en als het probleem zich weer voordoet mag ik hem weer terugbrengen en moet ik het met Ben uitzoeken want die geven alleen een nieuwe sim als ik 33,- betaal.
Ofwel ik koop een nieuwe auto en moet 3000,- reparatie betalen omdat de motor het niet doet! KUTmuts van Ben kon alleen zeggen het kan niet aan de Sim liggen en dat ik te nimmer niet een gratis goede sim gratis zou krijgen.
Nou als het uiteindelijk wel daaraan ligt betaal ik mooi m'n rekening niet en kunnen ze de pot op met hun abbonement. Contract of geen contract!
Software gaat dus zeker opeens na 3 dagen kapot en de bookmarks die op de sim staan worden dan gewist en dan kan het volgens mij dus zeker ook wel aan de sim liggen maar OK nog ff afwachten dan maar.
De man had nu dus wel al veel 3330's teruggehad.
Mijn probleem hadden ze alleen niet maar wel andere problemen. Heb nu dus WEER een nieuwe (de derde)
Laat deze zaterdag ff updaten bij een Nokia winkel en als het probleem zich weer voordoet mag ik hem weer terugbrengen en moet ik het met Ben uitzoeken want die geven alleen een nieuwe sim als ik 33,- betaal.
Ofwel ik koop een nieuwe auto en moet 3000,- reparatie betalen omdat de motor het niet doet! KUTmuts van Ben kon alleen zeggen het kan niet aan de Sim liggen en dat ik te nimmer niet een gratis goede sim gratis zou krijgen.
Nou als het uiteindelijk wel daaraan ligt betaal ik mooi m'n rekening niet en kunnen ze de pot op met hun abbonement. Contract of geen contract!
Software gaat dus zeker opeens na 3 dagen kapot en de bookmarks die op de sim staan worden dan gewist en dan kan het volgens mij dus zeker ook wel aan de sim liggen maar OK nog ff afwachten dan maar.
Verwijderd
Ik heb mijn 3330 net een dag... en nu wilde ikmijn schermbeveilih=ging aanpassen.. zegt ie ineens contact service in het scherm. Opnieuw opstarten laat alleen even het pininvulscherm zien en gaat dan weer over naar contact service. Dit scherm alleen wel te halen door de batterij eruit te halen. Vreemd. Krijg nu van Telfort een reparatie pakket opgestuurd. Als dit net zo lang duurt als het verkrijgen van de telefoon kan ik lang wachten. Iemand een oplossing?
Verwijderd
ik hem mijn 3330 bui al ongeveer 2 maanden, en nog nooit is er iets geks meegebeurt ofzo, nog nooit vastgelopen, het wappen gaat prima en ook het smsen en bellen geen probleem...
Verwijderd
Ik heb em niet gekocht.. zit gratis bij het abbonement.. Ik ga geen cent uitgeven aan die telefoon..
Pagina: 1