Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silasje
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 17-04 11:29

Silasje

www.Entjes.eu

Topicstarter
Mijn vraag
Ik zoek een beveiligingscamera om nu:
Een voillaire in de gaten te houden en de hele nacht terug te kunnen kijken. Dit in verband met mogelijke roofdieren die schade aanrichten.

In de nabije toekomst zoek ik een camera:
Om een pup in de gaten te kunnen houden in de bench of in huis. Deze kijk ik dan bij voorkeur live of bij gebeurtenissen terug.

bij voorkeur doe ik 1x een investering voor beide kwesties

Relevante software en hardware die ik gebruik.
Eufy deurbel en eufy homebase (zou een aanvulling prima op zijn)
Stand alone mag
Wil geen abo voor terugkijken of live kijken.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb.
Ik kan online de 24u terugkijken niet als feature bij webshops / specs overal terugvinden

Canon 7D MII, 550D, Tokina 11-16mm F2.8, Sigma 17-70mm F2.8/4, Sigma 30MM F1.4, Canon 50mm 1.8 STM, Sigma 70-200 F2.8, En de bende eromheen

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedPas
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 13:42
Iedere IP camera waar je een SD kaart in steken kan.
Maar als je duidelijke nachtbeelden wil, mss eens kijken naar Hikvision ColorVu ? Deze geeft je kleurbeeld in het donker.

Neem zeker geen dome model, is niet zo duidelijk in het donker. een klein beetje vuil zorgt al voor totaal onbruikbare beelden, je ziet een witte waas door de weerkaatsing van ir

Hikvision HCSA, Paxton, Siemens, Raspberry Pi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• axensir
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 14-05 21:47
Zelf heb ik de ubiquiti camera's, hierbij heb je een nvr/cloudkey nodig van ubiquiti. Veel instelmogelijkheden, Geen abonnement en met een 4tb schijf heb ik met 4 hd camera's en 1 2k camera 55 dagen constante opname.

Marstek 5.12Kw | 4400Wp zuidoost | 650Wp noordwesten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedPas
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 13:42
axensir schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 08:21:
Zelf heb ik de ubiquiti camera's, hierbij heb je een nvr/cloudkey nodig van ubiquiti. Veel instelmogelijkheden, Geen abonnement en met een 4tb schijf heb ik met 4 hd camera's en 1 2k camera 55 dagen constante opname.
Mooi als je al hardware hebt van Unifi, anders word het toch een duur grapje, en zit je in een gesloten systeem.
Dus al minimum 500 euro...
Hier WAS alles van Unifi, nu enkel nog het netwerk.

Hikvision 8MP is 200euro en nog veel meer mogelijkheden, kan direct opslaan op SD kaart, kan direct opslaan naar NAS, sommige hebben Alarm uit contact waar je lichten kan mee bedienen, ingebouwd witte led, micro, luidspreker.

Unifi is mooi, duur, en beperkt.

Het is maar wat de TS er wil aan uitgeven...

Hikvision HCSA, Paxton, Siemens, Raspberry Pi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ouweklimgeit
  • Registratie: Juni 2014
  • Niet online
Silasje schreef op donderdag 2 mei 2024 @ 18:36:
en de hele nacht terug te kunnen kijken
Ik heb een aantal Eufy S330 solar camera's hangen die eigenlijk alles oppikken wat er gebeurt. Katten midden in de nacht op 10m afstand staan er keurig op en de gevoeligheid kan nog hoger ingesteld worden. Geen gedoe met sd kaarten en stekkers, gewoon ophangen, koppelen aan je Homebase en je bent klaar.