• Radiodurans
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-04 03:50
Matched: coulance
Radiodurans schreef op woensdag 3 juli 2024 @ 09:02:
Uiteraard via de chat om opheldering gevraagd dus we zullen zien.
Twee dagen na het openen van de support chat kreeg ik daadwerkelijk iemand te spreken. Bleek inderdaad dat door het ‘op het laatste moment’ wijzigen van m’n savingsplan (via ‘manage plan’, dus niet opzeggen en een nieuw plan aanmaken) de saveback die al klaar stond niet meer kon worden gekoppeld aan het ‘oude’ plan. Het systeem is dan niet slim genoeg om het te koppelen aan het nieuwe plan. Tja, computer says no en helaas geen mogelijkheid tot coulance.

Maar wel dus gewoon een heel vriendelijk persoon via de chat die wist waar het over ging en mijn woorden begreep. Jammer van die 15 euro en een meer service gericht bedrijf heeft coulance oplossingen maar voor zo’n prijsvechter wel een adequate servicedesk.

MYLR’23 | AVWC/AVEM/AVWS

• W1ck1e
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:27
Radiodurans schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 08:57:
[...]

Twee dagen na het openen van de support chat kreeg ik daadwerkelijk iemand te spreken. Bleek inderdaad dat door het ‘op het laatste moment’ wijzigen van m’n savingsplan (via ‘manage plan’, dus niet opzeggen en een nieuw plan aanmaken) de saveback die al klaar stond niet meer kon worden gekoppeld aan het ‘oude’ plan. Het systeem is dan niet slim genoeg om het te koppelen aan het nieuwe plan. Tja, computer says no en helaas geen mogelijkheid tot coulance.

Maar wel dus gewoon een heel vriendelijk persoon via de chat die wist waar het over ging en mijn woorden begreep. Jammer van die 15 euro en een meer service gericht bedrijf heeft coulance oplossingen maar voor zo’n prijsvechter wel een adequate servicedesk.
Netjes dat je nog even een update geeft. Niet helemaal wat je wilde, maar toch.

• JohanNL
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 14:15
LankHoar schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 22:25:
Fuuu momentje: heb 2 maand terug een TR account voor zowel mezelf als mijn vrouw afgesloten om maximaal rente te kunnen trekken. Niet meer naar gekeken tot vandaag. Blijkt bij mij vrouw de rente niet geactiveerd te zijn, dus mooi 300 gratis euro's misgelopen :X

Waarom moet je dat eigenlijk specifiek aanzetten? Dat wil toch iedereen? :?
Wat ik zou doen is de klantenservice contacteren en de situatie uitleggen, geef aan dat je dacht dat de rente wel ' aan stond ' en dan is het hopen op coulance.

In vino veritas, in aqua sanitas

• LankHoar
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 17:06

LankHoar

Langharig tuig

JohanNL schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 22:32:
[...]

Wat ik zou doen is de klantenservice contacteren en de situatie uitleggen, geef aan dat je dacht dat de rente wel ' aan stond ' en dan is het hopen op coulance.
Ga ik proberen, maar geef het weinig kans. Uiteraard is dit precies hun bedoeling zoals @reductio zegt. Als er nou 1 op de 10 dit een maandje of zelfs 2 maandjes (zoals ik) vergeet, dan scheelt dat toch enorm in de rente die ze moeten uitkeren.

When life throws you a curve, lean into it and have faith!

• W1ck1e
LankHoar schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 23:00:

Ga ik proberen, maar geef het weinig kans. ...
En nog nieuws ?

• W1ck1e
Maxwp schreef op donderdag 14 november 2024 @ 10:28:
Moet je nog ergens wat activeren voor die 3,25% rente
...
Inderdaad, activeren

Als je dat nog niet hebt gedaan, heb je tot vandaag nog geen rente opgebouwd. En nee, dat gaan ze niet uit coulance alsnog gunnen. Wel vanaf nu, na activeren.

[ Voor 10% gewijzigd door W1ck1e op 14-11-2024 10:38 ]

Pagina: 1