Go Pro accessoire betaald, geen order bevestiging ontvangen

Pagina: 1
Acties:
  • 289 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilmarenzo
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 06-12-2024
Beste lezers,

Gisteren een bestelling gedaan via de officiële Go Pro website. De betaling ging via iDEAL en verliep vlekkeloos. Na de betaling werd ik doorgestuurd en kreeg de mededeling "sweet! we got your order" en kreeg ik ook direct een bevestigingsemail.

Vanmorgen heb ik opnieuw een bestelling gedaan. Met iDEAL duurde het al lang en na de betaling werd ik teruggestuurd naar shopping cart. Tot op heden staat deze bestelde accessoire nog steeds in de winkelwagen. Het geld is afgeschreven van mijn rekening, maar ik heb geen email met een order confirmation gekregen van Go Pro, hier is dus iets mis gegaan. Ik probeer contact op te nemen via de chat, maar zit al een tijd te wachten. Gezien de horror reviews die ik nu lees op trustpilot over terugbetalingen begin ik best in paniek te raken.

Zijn er hier toevallig mensen met ervaringen m.b.t. Go Pro gedane betalingen maar geen order confirmation te hebben ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZhOj3oYfID5sGygsD5R6QgbWmB8=/x800/filters:strip_exif()/f/image/t15ykVYA6PBj0q8u6WQGgTA0.png?f=fotoalbum_large

gewoon invullen en even geduld hebben,...

komt wel goed...

The problem with communication is the illusion it has taken place.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Ik mis een beetje het doel van dit topic. Vragen naar winkelervaringen is niet de bedoeling op het forum.

Ik doe dit topic om deze reden dan ook op slot.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Dit topic is gesloten.