Heeft hier iemand een oplossing om een 3D tandwieltje te scannen en printen? Met de zogenaamde 3D print 'revolutie' dacht ik dat het wel makkelijker zou zijn om een vervangend onderdeeltje te laten printen. Niets is minder waar. Het lijkt wel alsof het een horde race is om een 3D printbedrijfje te vinden die een eenvoudig tandwieltje wil (of kan) printen (voor een prijs die niet uitloopt op meer dan 43 euro.)
Merendeel van die 3D printbedrijven schijnt niet eens 'zaken te doen' met particulieren. Lijkt mij toch wel een belangrijk punt om te vermelden op de beginpagina van hun websites.
Het is jammer dat er geen vergelijkbaar onderdeel beschikbaar is op Aliexpress of iets dergelijks, anders was ik voor die route gegaan. Negen tandjes met een diameter gat van 2,95 mm is schijnbaar een exotisch iets.
(Afbeelding toevoegen werkt niet, voor welke reden dan ook.)
Merendeel van die 3D printbedrijven schijnt niet eens 'zaken te doen' met particulieren. Lijkt mij toch wel een belangrijk punt om te vermelden op de beginpagina van hun websites.
Het is jammer dat er geen vergelijkbaar onderdeel beschikbaar is op Aliexpress of iets dergelijks, anders was ik voor die route gegaan. Negen tandjes met een diameter gat van 2,95 mm is schijnbaar een exotisch iets.
(Afbeelding toevoegen werkt niet, voor welke reden dan ook.)