Een wappie is iemand die gevallen is voor de (jarenlange) Russische desinformatiecampagnes.
Wantrouwen en confirmation bias doen de rest.
Je zou ook gewoon even op Rtings kunnen kijken, daar heb je enorm veel filtermogelijkheden, als je dan een paar zoekt die een beetje in de buurt komen van je specs dan kun je naar de frequency response graphs kijken en er eentje zoeken die niet te veel hoog heeft.
Één groot voordeel heb je; de huidige mainstream is om alles enorm veel bas te geven en weinig hogere tonen, tot het punt waar zelfs oortjes tegenwoordig bas proberen na te bootsen, en daarmee de muziek flink omlaag vervormen. 9/10 oortjes hebben absoluut geen schoon geluid en neigen veel meer naar het lage want dat matcht met huidige mainstream muziek. Er moet dus genoeg keuze zijn.
Maar bedenk je wel: hoe specifieker je eisen (en dat is dit), hoe meer je vermoedelijk zult betalen.
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Dat is wel een geweldige site.
Lijkt er op dat de Sony speakers er meestal goed uitkomen.
Een wappie is iemand die gevallen is voor de (jarenlange) Russische desinformatiecampagnes.
Wantrouwen en confirmation bias doen de rest.
Als je iets zoekt met een dome tweeter, kan je bijvoorbeeld kijken naar iets van Sonos. Als je > € 300 wilt uitgeven, kan je kijken naar Hi-Fi-merken als Bowers & Wilkins of Bang & Olufsen. Die kan je een een Hi-Fi-zaak ongestoord beluisteren.
Wat je verder zou kunnen proberen, is om met de equalizer de band van 2 tot 5 kHz met 6 dB omlaag te trekken. Dat is het bereik waar je gehoor het gevoeligst is.
[ Voor 71% gewijzigd door TBTL op 03-05-2024 17:04 ]
De Bose kan ook als handsfree speakerphone worden gebruikt, met dat die in het Nederlands eerst even roept wie er belt. Zo handig.
https://hifi.de/test/bose-soundlink-revolve-test-37678
[ Voor 7% gewijzigd door CR2032 op 03-05-2024 18:55 ]
Die heb ik gehad, evenals de A1 en de Dali Katch. En die zou ik beide eigenlijk op het gebied van kwaliteit boven de A2 plaatsenstijnislike schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 22:15:
B&O A2 is een aanrader, erg goed geluid, ook als die zachter staat.
Niet helemaal eens. Ik heb een JBL Partybox en daar wordt het hoog toch al snel iets minder aangenaam bij dan bij mijn Dali Katch of JBL Charge 4. Ik denk dat het vooral een kwaliteitsdingetje is.The Eagle schreef op woensdag 1 mei 2024 @ 19:13:
En dat de boel schel klinkt is meestal te wijten aan de kleine drivers. Dus hoe groter de actual speaker / driver, hoe minder schel ik zou verwachten dat ie is.
[ Voor 6% gewijzigd door JT op 14-05-2024 11:25 ]
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning