Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItzDaPanda
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 09-03 11:31
Beste tweakers

Ik ben erg hard opzoek naar een hoesje en protector voor mijn splinternieuwe A35 die ik gisteren aankreeg.
Ik ben totaal vergeten eentje erbij te bestellen en wil er geen 30€ aan geven.

Mijn eerste idee was een standaard hoesje van de action, maar in België is het 1 Mei, een feestdag dus. En ik heb totaal geen idee of de action de A35 cases/protectors al heeft. Omdat dit een nieuw model is van afgelopen maand

Als iemand hier, vandaag nog, me kan helpen, met alleen al te zeggen of dat de action de A35 case en/of protector heeft, dan kan ik die morgen direct gaan kopen in mijn action in mijn gemeente/stad.

De reden van deze post is zodat ik morgen niet onnodig heel belgie moet rondreizen om alle winkels af te gaan die een case zouden kunnen hebben. En Aliexpress duurt lang qua levertijden.

Alvast bedankt

[ Voor 3% gewijzigd door ItzDaPanda op 01-05-2024 16:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RepareerDroid
  • Registratie: September 2022
  • Niet online
Is het nog gelukt?

Je kunt i.p.v. op Aliexpres ook A35 hoesjes vinden op Bol en accessoire webshops als gsmpunt. Inclusief hoesjes van 10€ of minder. En dan heb je ze meestal ook binnen een dag (of twee) in huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItzDaPanda
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 09-03 11:31
RepareerDroid schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 14:44:
Is het nog gelukt?

Je kunt i.p.v. op Aliexpres ook A35 hoesjes vinden op Bol en accessoire webshops als gsmpunt. Inclusief hoesjes van 10€ of minder. En dan heb je ze meestal ook binnen een dag (of twee) in huis.
Jup, sorry voor dit late antwoord.