Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinotgrigio1
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 00:05
Eric_Cantona schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 23:14:
Flitsmeister is zijn ruiten flink aan het ingooien zo lijkt het. Ik gebruikte mijn telefoon al als FM unit naast Maps via AA, via Tasker nu het automatisch starten ingesteld (zal ook via Macrodroid geregeld kunnen worden gok ik), maar het werkt allemaal net wat minder.
Ook het automatisch afsluiten werkt niet helemaal lekker momenteel. Ik maak veel korte ritten, dus krijg steeds de melding dat FM nog actief is, ondanks dat ik de notificatie binnen FM uitgezet heb.

Inmiddels Waze, Flitsnav (voor FM nog lang mee gereden) en de Onderweg app van ANWB geprobeerd, maar het is het allemaal net niet.

Het liefst zou ik een flitsmelder naast Maps via AA in het scherm hebben, dat dit nog niet door iemand in elkaar geknutseld is, is me een raadsel. Zou toch moeten kunnen lijkt me.

Ik kan op zich zonder de huidige snelheid binnen FM, echter is dat meestal mijn check of de app niet hangt, want dat doet ie wel eens. En ik ga niet ineens 3-4 euro per maand betalen voor zaken die ik voorheen gratis kreeg. Een eenmalig bedrag zou ik best overwegen trouwens.
heeft iemand anders nog ervaringen met de ANWB onderweg app? https://play.google.com/s...themobilecompany.Onderweg

Ik twijfel hevig welke app ik wil gebruiken.Ik heb met name de mobiele flitsmeldingen nodig. Vaste flitsers komen op mijn BMW navi (net nieuw) . Voorheen had ik een Peugeot met TomTom en de mobile flitsmeldingen deden het erg goed. Ik zou best een bedrag willen betalen (flitsmeister Dash) voor een keer maar vind het abo erbij wel een beetje een deal breaker. Bovendien weet ik niet wat de toekomst gaat brengen voor FM, maar dat geldt uiteraard ook voor waze , ANWB etc..

alvast dank voor je feedback!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 01:00
13art schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 07:44:
[...]

Als dat zo is dan staat er vast ergens iets over in de beschrijving van de laatste updates. Makkelijkste is dan het FM forum of FM zelf een bericht sturen en het navragen.
Heb van het weekend een oudere versie erop gezet, en deze zo ingesteld dat deze niet update.
Voor nu lijkt dat het oude gedrag te herstellen, door voorlopig ben ik geholpen :)
Pagina: 1 2 Laatste