Ik heb een stukje VBA geschreven (na wat Google-Fu) dat een aantal handeling uitvoert voor iedere maal dat op de actieve sheet een waarde (voorbeeld: AAA) wordt gevonden.
Echter, telkens wanneer de eerste hit is behandeld stopt de code. In plaats van dat iedere occurrence van de waarde die wordt gevonden in de sheet wordt behandeld.
Kan iemand mij misschien uitleggen wat ik verkeerd doe?
Echter, telkens wanneer de eerste hit is behandeld stopt de code. In plaats van dat iedere occurrence van de waarde die wordt gevonden in de sheet wordt behandeld.
Kan iemand mij misschien uitleggen wat ik verkeerd doe?
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
| Dim Found As Range Dim FoundRegel As Long Dim FirstFoundAddr As String Dim ActiveFoundCell As Range Set SearchRange = Range("A:AZ") With SearchRange Set Found = Cells.Find(What:="AAA", LookIn:=xlFormulas, LookAt:=xlPart) If Not Found Is Nothing Then FirstFoundAddr = Found.Address FoundRegel = Found.Row End If Do Until Found Is Nothing If PlanWb.Sheets(CurSheet).Range("P" & FoundRegel).Value = 1 Then PlanWb.Sheets(CurSheet).Range("R" & FoundRegel).Value = 10 PlanWb.Sheets(CurSheet).Range("S" & FoundRegel).Value = "Checked" PlanWb.Sheets(CurSheet).Range("Z" & FoundRegel).Value = "0:15" End If Set Found = .FindNext(After:=Found) If Found.Address = FirstFoundAddr Then Exit Do Loop End With |
Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!