Aankoop goedkope 50-inch 4K smart tv

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen hofman
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09-07 09:38
goedkope 50-inch 4K smart tv Albert Heijn
al enige tijd aan het kijken voor een vervanger van de Panasonic Viera 42 INCH ben wel budget gebonden en

Dit is voor mij een onbekend merk, HiSense smart tv in de aanbieding bij Albert Heijn.

Wie kan me meer vertellen over dit merkn HiSense en kwaliteit van deze 50 inch 4K
aanbieding voor 369,00
https://www.want.nl/alber...-tv-aanbieding-goedkoper/

[ Voor 2% gewijzigd door Jeroen hofman op 01-05-2024 13:02 . Reden: typo fout ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dmantione
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16-07 22:23

dmantione

Moderator Beeld & Geluid
Hisense is een Chinees merk, de laatste jaren komen de Chinezen sterk op. Met name op smartgebied lopen ze nog wat achter, maar wat de rest betreft krijg je vaak meer televisie voor je geld. Kwaliteit is prima.

Om meer te zeggen moeten we het model dat aangeboden wordt weten. Dat staat niet in je link en ga ik ook niet voor je zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakwortel
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18-07 16:27
De duurdere hisense tv's schijnen prima te zijn, echter is het bij de goedkopere een stuk lastiger te beoordelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zap_pa
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23:45
Is een oude aanbieding.
Volgens AH hebben ze enkel deze voor € 339:
uitvoering: Hisense 43A79KQ Zwart

[ Voor 17% gewijzigd door Zap_pa op 01-05-2024 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen hofman
Dank allemaal,

Hisense ik had er van gehoord maar eigenlijk nooit hun product bekeken, wat ik wel heb gelezen is dat ze wel aan de weg timmeren en met betere smart tv komen.
Vandaar Ik zag de advertentie bij AH en vermoede al dat dit een ouder model was of aanbieding.
@Zap_pa de 43A die je aangeeft heeft de voorkeur omdat nu een oude panasonic in het meubel staat en 50 icnh niet gaat passen, ook had ik wel een review verwacht. de 50 inch waar AH mee stunt althans dat stond bij het folder display bij de kassa.
Daarnaast is 339.- ook een hoop geld voor ons, dus wil wel zeker zijn dat het geen zooi is

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zap_pa
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23:45
Jeroen hofman schreef op donderdag 2 mei 2024 @ 11:04:

@Zap_pa de 43A die je aangeeft heeft de voorkeur omdat nu een oude panasonic in het meubel staat en 50 icnh niet gaat passen, ook had ik wel een review verwacht. de 50 inch waar AH mee stunt althans dat stond bij het folder display bij de kassa.
Daarnaast is 339.- ook een hoop geld voor ons, dus wil wel zeker zijn dat het geen zooi is
Ik heb geen ervaring met het merk Hisense en kan er dus niks zinnigs over zeggen.
Kijk ook eens naar alternatieven.
Deze heeft bv goede reviews en kost minder dan € 300.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen hofman
@Zap_pa

Dank ik ge me eens inlezen, op zich wel een redelijk product deze smart tv kwa prijs
Hoeft allemaal niet super de super te zijn, Maar de Oude Panasonic Viera uit (meen ik 2011) is wel aan vervanging toe. werkt nog prima , maar wil wel wat beter beeldkwaliteit netwerkaansluiting zodat ik vanaf deze tv ook bij mijn NAS kan komen. Ik weet ook niet of daar al een app voor is op deze tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dmantione
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16-07 22:23

dmantione

Moderator Beeld & Geluid
Hisense is bij goedkope TV's niet het meest beroerde merk, je krijgt vaak meer TV dan andere goedkope merkjes als Salora, Vestel, Medion en dat soort merken. Wat blijft is dat dit gewoon goedkope televisies zijn. Hisense maakt ook luxe-televisies, maar dat koop je gewoon niet bij dit soort aanbiedingen. Je krijgt een instapmodelletje, als je je verwachting daarop instelt, hoeft het geen slechte koop te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen hofman
Dank allemaal,
Ik had Salora, Vestel, Medion .... al weg gevinkt
Kijk wat Hisense voor betaalbaars heeft 42 ich is voldoende en 369,00 voor de 50 inch, het hoeft niet allemaal super HD met toeters en bellen, 120 Hz .....
De reden voor aankoop is dat ik de Panasonic viera uit ? 2011 wil vervangen. Deze werkt verder nog prima als slaapkamer tv. ook belangrijk dat ik video, film kan streamen vanaf de NAS en uitkaard een beter en scherper beeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshouttheoven
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 19:20
Goedkoop is vaak duurkoop, dit geldt ook voor de gelinkte Hisense TV. Het is een low end model met een eigen OS.

Bij dit soort modellen is (los van de bouwkwaliteit en component keuze) de beeldverwerking, motion handling en kleurafstelling vaak (ver) ondermaats. Het is dus afhankelijk van waar je naar opzoek bent. Door het native 4K paneel kan het scherper ogen, dit wil niet direct zeggen dat het beeld ook beter zal zijn vergeleken met jouw huidige Panasonic doordat meerdere factoren/ variabelen de beeldkwaliteit bepalen.

Imo klinkt een externe mediaplayer zoals bijv. een Google Chormecast een logischere keuze, hiermee kun je dan via bijv. Plex vanaf je NAS streamen.

Mocht je toch graag een nieuwe TV willen kun je imo beter naar een TCL kijken voor ongeveer hetzelfde aankoopbedrag, zal op het gebied van beeldkwaliteit niet veel verschillen echter is GoogleTV een stuk uitgebreider dan VIDAA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen hofman
wordt nu wat complex voor de juiste tv keuze. ( TCL )
Ik denk dat een Chromecast hier niet veel beter beeld gaat geven.
Het is toch zo, dat het scherm led of lcd, ook een bepalende factor is.
Zo heb ik hier nu een Rasp.. P4 via een HDMI aangesloten op de Panasonic wat op zich ook werkt met stream vanaf NAS
Denk dat ik alles even parkeer en hier wat meer onderzoek moet doen, 300-400 euro is toch kostbaar geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshouttheoven
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 19:20
Je bracht het alsof je momenteel nog geen gebruik maakte van een media player en dit deels een van de redenen is om een nieuwe TV te kopen, vandaar de suggestie voor een mediaplayer.

LCD = LCD, hierbij kan de backlight van jouw huidige Panasonic TV gebruik maken van CFL of LED (vanaf 2010 zijn er nl. al LCD TV's op de markt gebracht met een LED backlight) verschil hierin zegt in beginsel niets over de beeldkwaliteit, ook maakte Panasonic 42'' Plasma TV's. Zonder exacte modelnummer blijft het voor ons gissen.

Verder hoeft het niet zo complex te zijn, jouw OP was erg summier net als de overige informatie die je ons geeft. Zolang dit summier blijft zal het complex overkomen, wanneer je de template niet had verwijderd en alle relevante vragen uitgebreid had beantwoord had je eenduidige simpele antwoorden gekregen.
Pagina: 1