Verstand van Voip? Ik heb een leuke baan voor je!
Kun je deze exe niet uitelkaar pluizen met Winzip. Meestal plaatsen deze .exe's aleen de bestanden in een temp om vervolgens de definitieve setup te draaien.
Hey, it compiles . . . . Ship it !
nop.. in de exe staat weer een exe met daar bij nog 3 bestanden.. w02 w03 en w04.
heel irritant..
heel irritant..
en voila
zie hier de oplossing
las hier ergens op het forum dat er een reg key aangepast moest worden.. om door die install heen te komen..
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion
daar staat een waarde Product name..
Verander XP ff in 2000.
install de exe van mustek.
verander die key weer terug naar XP
reboot.
mijn compu zag hem nog steeds niet.. nahja prima.. onder Other Devices in de Device manager had ik dus 'USB Device staan. Daar moeten even drivers aan gegeven worden.
De mustek drivers gaan naar c:\windows\twain_32\UB1200\
daar staat een inf bestand in.
zorg dat windows die installed, reboot nog een Xje en voila, hij doet het.
ik had ergens op dit forum gelezen dat het bij die persoon niet werkte.. nahja.. bij mij wel..
alle opties..
nog wat system specs:
P III 550@682
256 ram
geforce 2mx
aopen ax63pro mobo
mustek 1200 ub scanner
bij mij werkte het..
btw tis de RTM (2600) release van XP..
Suc6!
zie hier de oplossing
las hier ergens op het forum dat er een reg key aangepast moest worden.. om door die install heen te komen..
Verander XP ff in 2000.
reboot.
mijn compu zag hem nog steeds niet.. nahja prima.. onder Other Devices in de Device manager had ik dus 'USB Device staan. Daar moeten even drivers aan gegeven worden.
ik had ergens op dit forum gelezen dat het bij die persoon niet werkte.. nahja.. bij mij wel..
alle opties..
nog wat system specs:
P III 550@682
256 ram
geforce 2mx
aopen ax63pro mobo
mustek 1200 ub scanner
bij mij werkte het..
Suc6!
Voor dit soort dingen heb je toch de compatability mode van windows XP?!?!? Je runt de install in Windows 2000 compatability mode en voila! (Waarschijnlijk hetzelfde als de registerwijziging?) Dit werkte ook goed voor mijn logitech driver installOp maandag 10 september 2001 02:17 schreef megamuch het volgende:
en voila
zie hier de oplossing![]()
Verander XP ff in 2000.
reboot.
alle opties..
nog wat system specs:
P III 550@682
256 ram
geforce 2mx
aopen ax63pro mobo
mustek 1200 ub scanner
bij mij werkte het..
Suc6!
https://powershellisfun.com
Je klikt het programma aan dat je wilt runnen of de shortcut ernaar, tabbladje compatability en dan kiezen wat je wil...Op maandag 10 september 2001 11:11 schreef batman het volgende:
hoe kom je precies in die compatibility modus... ??
https://powershellisfun.com
jammer maar helaas, die mustek driver vindt dat niet leuk. dus moest het wel zo.. ( bij mij)Op maandag 10 september 2001 07:24 schreef -={Fred_Perry}=- het volgende:
[..]
Voor dit soort dingen heb je toch de compatability mode van windows XP?!?!? Je runt de install in Windows 2000 compatability mode en voila! (Waarschijnlijk hetzelfde als de registerwijziging?) Dit werkte ook goed voor mijn logitech driver install
Verwijderd
he dat heb ik ook geprobeerd alleen de pc ziet de scanner maar doed er niets mee, kortom hij scant niet help
heb hem al 6x geinstalleerde en er weer af gehaald....
laterz alex>:)
heb hem al 6x geinstalleerde en er weer af gehaald....
laterz alex>:)
Verwijderd
Ik heb nu hetzelde probleem, scanner word herkent, programma start goed op.
Maar als ik op 'SCAN' of 'PREVIEW' druk, scanned hij niet.
Maar als ik op 'SCAN' of 'PREVIEW' druk, scanned hij niet.
Na wat gekloot ook aan de praat.
Nadat je de driver hebt geinstalleerd (van mustek.de) in apparaatbeheer de driver uit de standaard lijst van winxpsp1 geselecteerd (1200 stond er alleen) en geinstalleerd...
Nadat je de driver hebt geinstalleerd (van mustek.de) in apparaatbeheer de driver uit de standaard lijst van winxpsp1 geselecteerd (1200 stond er alleen) en geinstalleerd...
Wat er ook gebeuren moogh...
Pagina: 1