Nerdforge artikel op de frontpage

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-09 07:16

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Topicstarter
.geek: YouTube-kanaal Nerdforge bouwt pc met werkend koffiezetapparaat - update

@Andrei Stiru Sorry maar dit is echt matig geschreven. Er staan diverse fouten in, het taalgebruik is kil, voornaamwoorden kloppen niet. Zonde, ik mis echt de enthousiaste tweaker-geest en kwaliteit van schrijven.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• AverageNL
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 22:20

AverageNL

Redacteur
Bedankt voor de feedback, @sebastius

We hadden eerder op de middag al een update doorgevoerd die de meeste van de door jou genoemde problemen oplosten (zoals ter transparantie ook staat vermeld in de titel en onderaan de tekst, in een update om 14.02 uur). Over het taalgebruik: met .geeks permitteren we ons soms een lossere schrijfstijl, maar dat is niet altijd het geval. Over het algemeen houden we als nieuwssite zoveel mogelijk een neutrale en zakelijke toon aan

NB: die verkeerde voornaamwoorden zijn niet door de auteur, maar ergens tijdens het redigeren per abuis in het artikel gezet. Mogelijk was ik dat. Die specifieke fouten hadden we eerder (lees: ook vóór de volledige update om 14.02) al aangepast :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vickiieee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 20:23

Vickiieee

Kritische lezer.

@Andrei Stiru/@AverageNL , pas alsjeblieft ook de introductie aan. Er zit namelijk géén 'brander' in de Pc, wat overigens veel te veel hitte met zich mee zou brengen, maar een koffiezetapparaat naast de koffiemolen. Waarbij deze laatst wel correct is aangehaald.

Trotse winnaar van het 'Captain Obvious lintje' van 07-10-2015!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AverageNL
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 22:20

AverageNL

Redacteur
Vickiieee schreef op woensdag 1 mei 2024 @ 14:57:
@Andrei Stiru/@AverageNL , pas alsjeblieft ook de introductie aan. Er zit namelijk géén 'brander' in de Pc, wat overigens veel te veel hitte met zich mee zou brengen, maar een koffiezetapparaat naast de koffiemolen. Waarbij deze laatst wel correct is aangehaald.
Gek, ik dacht dat ik deze al had verbeterd tijdens het redigeren voor publicatie. Ik zal een fout hebben gemaakt bij het doorvoeren in onze back-end. Als het goed is, staat het er nu wel goed. Thanks :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vickiieee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 20:23

Vickiieee

Kritische lezer.

AverageNL schreef op woensdag 1 mei 2024 @ 14:59:
[...]

Gek, ik dacht dat ik deze al had verbeterd tijdens het redigeren voor publicatie. Ik zal een fout hebben gemaakt bij het doorvoeren in onze back-end. Als het goed is, staat het er nu wel goed. Thanks :)
Geen probleem, en dank voor het snelle aanpassen! :D

Trotse winnaar van het 'Captain Obvious lintje' van 07-10-2015!