Recent een banden balanceer apparaat gekocht, een Wheelforce Microtronic 1816 uit +-1990, om zelf banden te kunnen vervangen. Er zit helaas geen manual bij en ook online kan ik niks relevants vinden over hoe het moet werken. Alles wat ik wel kan vinden is of veel ouder of veel recenter...
De uitdaging is het volgende, wat is de functionaliteit van de Q knop? En hoe calibreren je dit apparaat? Iemand die hiermee, of iets soortgelijks, heeft gewerkt en dat nog weet?
De andere functionaliteit, dus waar lood plaatsen en hoe dat wordt aangegeven, lijkt in ieder geval wel goed te gaan
:strip_exif()/f/image/aQvFNVZphuf4saOQu2E1Kv8U.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Y8RgDq6naxEYACNZNY3gYwXz.jpg?f=user_large)
Mocht dit het verkeerde subforum zijn dan alvast mijn excuses!
De uitdaging is het volgende, wat is de functionaliteit van de Q knop? En hoe calibreren je dit apparaat? Iemand die hiermee, of iets soortgelijks, heeft gewerkt en dat nog weet?
De andere functionaliteit, dus waar lood plaatsen en hoe dat wordt aangegeven, lijkt in ieder geval wel goed te gaan
:strip_exif()/f/image/aQvFNVZphuf4saOQu2E1Kv8U.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Y8RgDq6naxEYACNZNY3gYwXz.jpg?f=user_large)
Mocht dit het verkeerde subforum zijn dan alvast mijn excuses!