12,85kWp - ZB 7,5m2/400l - 5kW Pana H WP (CV&SWW) - gasloos
Ik heb de wijziging doorgevoerd.
Mocht je dit in de toekomst nog eens willen, dan is het het handigste om een topic report er over aan te maken. Dan kan iedereen die modereert in dat forum makkelijk zien dat er iets moet gebeuren. Nu zag ik je topic toevallig in de actieve topics
Mocht je dit in de toekomst nog eens willen, dan is het het handigste om een topic report er over aan te maken. Dan kan iedereen die modereert in dat forum makkelijk zien dat er iets moet gebeuren. Nu zag ik je topic toevallig in de actieve topics
Ik twijfelde eerst wel of het daarmee most, maar bedankt voor de tip! ThanksGropah schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 12:22:
Ik heb de wijziging doorgevoerd.
@Gropah er staat nu 'uitkoms' er mist een T

[ Voor 5% gewijzigd door Crazy- op 30-04-2024 12:23 ]
12,85kWp - ZB 7,5m2/400l - 5kW Pana H WP (CV&SWW) - gasloos
Ah, de titel is te lang. Ik heb jaarrekening uit de titel gehaald. Mocht je een beter voorstel hebben dan kun je die hier kwijt of als TR indienenCrazy- schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 12:22:
[...]
Ik twijfelde eerst wel of het daarmee most, maar bedankt voor de tip! Thanks
@Gropah er staat nu 'uitkoms' er mist een T