Gewicht kast Askedal

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisanne39
  • Registratie: April 2024
  • Laatst online: 17-05-2024
Mijn vraag
Weet iemand toevallig wat het gewicht is van een Askedal Ikea-kast? Dat is een klerenkast die reikt tot het plafond met onderin drie lades. Ik zag namelijk dat die veel tweedehands wordt aangeboden, maar ik wil graag eerst weten of hij niet te zwaar is voor mijn veranda (ik zag dat sommige Ikea-kasten leeg wel meer dan 100kg kunnen wegen).

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
De klantenservice van Ikea kon mij niet helpen, omdat het geen kast is die nog steeds verkocht wordt, weten ze het gewicht niet.

Heeft niets met smarthome te maken => op nar WON

[ Voor 5% gewijzigd door Septillion op 02-05-2024 09:12 ]

Beste antwoord (via Lisanne39 op 06-05-2024 17:02)

• Fiets
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08:08

Fiets

A.K.A. Bambi

Zoveel zwaarder als een Pax kast kan hij toch niet zijn als je de zelfde inrichting kiest. Alleen glazen deuren wegen nogal veel, maar die zijn ook vergelijkbaar te vinden op de Ikea site. Dus gewoon nabouwen in de Pax configurator en dan heb je ongeveer het gewicht.

Maar 2 DPC'ers op DHEP! Ahum, nu nog maar 0 aktieve leden...

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Fiets
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08:08

Fiets

A.K.A. Bambi

Zoveel zwaarder als een Pax kast kan hij toch niet zijn als je de zelfde inrichting kiest. Alleen glazen deuren wegen nogal veel, maar die zijn ook vergelijkbaar te vinden op de Ikea site. Dus gewoon nabouwen in de Pax configurator en dan heb je ongeveer het gewicht.

Maar 2 DPC'ers op DHEP! Ahum, nu nog maar 0 aktieve leden...