Ervaringen Higole Minipc?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 03-10 00:38

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Topicstarter
Zijn er hier mensen die de Higole mini pc's hebben gebruikt? En wat zijn jullie ervaringen ermee? ik kwam deze tegen op Ali en ziet er op zich best grappig uit ivm het scherm wat mee komt.

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/y8P1HRSs/Screenshot-2024-04-29-at-23-22-30.png

Specs:

5.5" Touchscreen
N5095 Mini Pc Windows 11
Wifi5 Bt5.0
16Gb 256/512Gb
Touchscreen Tablet
2500Mah
Desktop Industriële Computer

Voor nog geen 300 euro.

Alle reacties

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Topicstarter
Afijn, ik heb er eentje besteld. Misschien even reviewen hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Graag, ben heel benieuwd.

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob vd Hoeven
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 03-10 12:55

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Topicstarter
Nou, ik heb hem eindelijk binnen. Op het eerste gezicht ben ik verrast, maar er zijn zeker wel dingen die me niet bevallen. Ik heb de batterij versie en opladen met bijv. een powerbank of een 100W oplader vertikt hij gewoon. Je moet dus de originele oplader gebruiken. Op zich geen probleem, maar had liever dat de Anker 737 powerbank ook geaccepteerd werd want hij moet die power makkelijk kunnen leveren. Misschien ligt het aan de kabel.

Vwb de snelheid van het apparaat ben ik tevreden. Setup van W11 ging vlotjes en opstarten van apps gaat ook goed en snel. Alle drivers zijn geinstalleerd en wifi werkt ook prima. De fan van de cpu is er wel druk mee maar dat kan aan W11 liggen ivm updates, indexering etc.

Scherm is prima, maar het is wel moeilijk te lezen allemaal. Touchscreen werkt ook prima maar met dikke vingers is het toch maar so so. Een pennetje werkt niet. Je zult echt zo’n pen met soft tip moeten aanschaffen want een hard tip herkend het niet.

Heb een tijd lang de task manager in de gaten gehouden en de cpu is prima voor W11 (tijdens deinstalleren van tig apps met Raphire). Harddisk is ook snel zat.

Ga er nog even een usecase voor vinden, maar het lijkt me een leuke voor Home Assistent. Tips zijn welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• billybonka
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 27-09 09:44
Ik kreeg net de N-100 versie binnen met dual ethernet. Ik zou deze willen gebruiken voor AV installaties. Ik heb een reinstall gedaan van een debloated windows versie maar vind nergens drivers.

Jullie een idee?

Bedankt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Topicstarter
Al contact met de verzender opgenomen?
Pagina: 1