Pricewatch prijs historie specifieke winkel

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• init
  • Registratie: September 2011
  • Niet online
Al even ben ik opzoek naar een soundbar. Deze zou ik het liefst willen aanschaffen bij een specifieke winkel. Ik vind het daarbij interessant om te zien hoeveel een specifieke soundbar de afgelopen periode heeft gekost bij deze winkel. Zo kan ik inschatten wanneer het product gunstig geprijst is. Momenteel is het (bij mijn weten) enkel mogelijk om de prijs grafiek te zien als combinatie van alle beschikbare winkels. Ondanks dat de data per winkel wel beschikbaar zou moeten zijn. Is het mogelijk deze functionaliteit toe te voegen? Of zie ik iets over het hoofd en is deze er al?

Beste antwoord (via init op 27-05-2024 12:27)

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-09 12:44
init schreef op zaterdag 25 mei 2024 @ 14:06:
Inmiddels is het even geleden dat ik dit topic ben gestart en is deze verplaatst naar 'mooie features'. Kan iemand mij duidelijkheid geven of dit in de (nabije) toekomst wel een mogelijkheid word?
Hier zijn nu geen plannnen voor, maar ik heb je suggestie genoteerd om te onderzoeken mochten we een keer aan de slag gaan met de prijsgrafiek :)

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 5pë©ïàál_Tèkén
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12:28
Je kan als ingelogde gebruiker webshops uitsluiten van price alerts. Door alle andere winkels uit te sluiten kan je prijsdalingen van je favoriete winkel volgen. Het is niet precies wat je wil, maar beter dan niks :p

[ Voor 14% gewijzigd door 5pë©ïàál_Tèkén op 03-05-2024 14:05 ]

Team anti-scalp - wauw..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

@init Is wat @5pë©ïàál_Tèkén hierboven zegt wat je zoekt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06:56
5pë©ïàál_Tèkén' schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 14:04:
Je kan als ingelogde gebruiker webshops uitsluiten van price alerts. Door alle andere winkels uit te sluiten kan je prijsdalingen van je favoriete winkel volgen. Het is niet precies wat je wil, maar beter dan niks :p
Ik heb het even getest, door 26 van de 27 winkels uit te sluiten bij een smartphone (een 'selecteer alles'-knop was welkom geweest :+), maar de prijsgrafiek veranderde totaal niet. Dus leuk bedacht, maar werkt volgens mij niet :)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

@Hahn Goed dat je nog even meekijkt, want ik had te snel gelezen en het woord 'grafiek' over het hoofd gezien ... Maar dat kan dus niet @init . Misschien dat het gebouwd kan worden, ik verplaats dit topic naar Mooie Features :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• init
  • Niet online
Glaanie schreef op vrijdag 17 mei 2024 @ 13:57:
@Hahn Goed dat je nog even meekijkt, want ik had te snel gelezen en het woord 'grafiek' over het hoofd gezien ... Maar dat kan dus niet @init . Misschien dat het gebouwd kan worden, ik verplaats dit topic naar Mooie Features :)
Klopt inderdaad, ik doelde op de grafiek 😉 Bedankt @Hahn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• init
  • Niet online
Inmiddels is het even geleden dat ik dit topic ben gestart en is deze verplaatst naar 'mooie features'. Kan iemand mij duidelijkheid geven of dit in de (nabije) toekomst wel een mogelijkheid word?

Acties:
  • Beste antwoord
  • +2 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-09 12:44
init schreef op zaterdag 25 mei 2024 @ 14:06:
Hier zijn nu geen plannnen voor, maar ik heb je suggestie genoteerd om te onderzoeken mochten we een keer aan de slag gaan met de prijsgrafiek :)
Pagina: 1