Tracker open houden?

Pagina: 1
Acties:
  • 478 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18:33
Nou vermoed ik dat het 'by design' is, dus voor de zekerheid eerst hier voor ik er een 'stoute foutjes' post van maak:
Vroeger had ik de track altijd open staan aan de linkerkant. En met de nieuwe tracker-code heeft dat een tijd goed gewerkt, maar tegenwoordig lijkt de tracker automatisch dichtgeklapt te worden.

Voor de zekerheid even alle custom-CSS uitgezet: tracker komt nu aan de rechterkant. Zodra ik 'm openklap wordt de rest van de site even donker gemaakt en als ik buiten de tracker klik, vouwt 'ie weer in.

Dus het lijkt er op dat de tracker (tegenwoordig?) automatisch invouwt en niet open kan blijven staan. Klopt dat? Of is daar een instelling voor?

(Firefox onder windows)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• esdeboer
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Blijft in mijn firefox op linux gewoon openstaan als hij genoeg horizontale ruimte heeft (volgens mij boven de 1600 pixels blijft ie open, anders klapt ie dicht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:30
esdeboer schreef op maandag 29 april 2024 @ 15:53:
Blijft in mijn firefox op linux gewoon openstaan als hij genoeg horizontale ruimte heeft (volgens mij boven de 1600 pixels blijft ie open, anders klapt ie dicht)
1472px of breder, om precies te zijn :)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
Ah, verdraaid, dat is het inderdaad! Dank, kan ik nu de CSS spullen weer terugzetten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CuBras
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 13:17
Is het mogelijk dat je de CSS kan delen? Heb rondgezocht op het forum maar kon dat zo niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:30
CuBras schreef op maandag 29 april 2024 @ 16:18:
Is het mogelijk dat je de CSS kan delen? Heb rondgezocht op het forum maar kon dat zo niet vinden.
Welke CSS wil je precies vinden? Want volgens mij bedoelt @vanaalten dat 'ie z'n overige Custom CSS (wat mogelijk niks te maken heeft met de tracker) terug kan zetten, omdat 'ie weet dat z'n scherm 1472px of breder moet zijn om 'm open te houden.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
Ik had simpelweg even alles aan CSS wat ik gebruikte uit gezet, om zeker te weten dat wat ik zag daar niet door werd veroorzaakt. Weet dus niet wat @CuBras precies zoekt, maar ik geloof niet dat ik hele bijzondere dingen in m'n CSS heb staan (sowieso gebruik ik vooral CSS snips van anderen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Opgelost d:)b
Kan dit topic dat toch al niet in LA hoort dicht :P

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.