Hoi, ik ben bezig met het samenstellen van een componentenlijst voor een nieuwe PC, alleen ik heb nog wat vragen. Ik heb de desktop best Buy Guide van Oktober 2023 gekopieerd alleen ik zou een blacked out build echt gaaf vinden. In de best Buy Guide is de videokaart wit, en liever heb ik dus een zwarte. Zelf heb ik nog niet veel ervaring en kennis (ik ben 16), en ik zou het zonde vinden als ik een niet zo optimale keuze zou maken. Ook vroeg ik me af of het niet beter is een ATX moederbord te nemen i.p.v. de micro-ATX moederbord? En als laatst, heb je een suggestie voor een cpu waterkoeler i.p.v. de koeler die nu in de lijst staat?
Ik zoek een?
Vervangende videokaart in het zwart
Potentieel een ATX formaat moederbord
Een cpu waterkoeler
Wat is je budget?
Ik heb een budget van rond de 1500 euro.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik ben vooral van plan de PC te gebruiken om te gamen, maar ik gebruik hem ook voor school. Ik speel op dit moment niet al te zware games, maar ik ben van plan op 1440p te gaan spelen, en wat nieuwe, zwaardere games te spelen.
Ik hoop dat ik genoeg informatie heb gegeven, en alvast heel erg bedankt! Andere suggesties hoor ik ook graag, en onderwijs me vooral
Ik zoek een?
Vervangende videokaart in het zwart
Potentieel een ATX formaat moederbord
Een cpu waterkoeler
Wat is je budget?
Ik heb een budget van rond de 1500 euro.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik ben vooral van plan de PC te gebruiken om te gamen, maar ik gebruik hem ook voor school. Ik speel op dit moment niet al te zware games, maar ik ben van plan op 1440p te gaan spelen, en wat nieuwe, zwaardere games te spelen.
Ik hoop dat ik genoeg informatie heb gegeven, en alvast heel erg bedankt! Andere suggesties hoor ik ook graag, en onderwijs me vooral
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 5 7600 Boxed | € 188,- | € 188,- |
1 | Moederborden | ASRock B650M Pro RS | € 137,73 | € 137,73 |
1 | Videokaarten | ASRock AMD Radeon RX 7800 XT Steel Legend 16GB OC | € 550,- | € 550,- |
1 | Behuizingen | NZXT H5 Flow Zwart | € 84,90 | € 84,90 |
1 | Processorkoeling | Gelid Solutions Tranquillo Rev.5 | € 29,55 | € 29,55 |
1 | Geheugen intern | G.Skill Flare X5 F5-6000J3636F16GX2-FX5 | € 113,99 | € 113,99 |
1 | Voedingen | MSI MAG A750GL PCIE5 Zwart | € 95,- | € 95,- |
1 | Solid state drives | Lexar NM790 (zonder heatsink) 2TB | € 129,90 | € 129,90 |
Totaal | € 1.329,07 |