Ik zoek een?
65" OLED TV voor max 1650 euro.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Streaming 50%, Gamen 30%, Sport 20%
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik twijfel zelf tussen de Samsung S90C en de LG C35LA. Qua prijs komen ze redelijk overeen.
De Samsung lijkt qua paneel wat beter te zijn (QD OLED), maar het is de vraag in hoeverre ik dit 'gebruik' omdat we de TV eigenlijk nooit op de hoogste helderheid hebben staan. We hebben nu een Samsung QLED van 4 jaar oud en die begint nu een zwarte vlek te krijgen onderin. Ik vind dit wel vrij snel, en daarom twijfel ik nu om voor een ander merk te gaan (dus de LG C35). Ook schijnt LG OS iets beter te zijn dan Samsung's Tizen.
Welke vragen heb je hier nog over?
Welke TV zal het beter doen op langer termijn, qua burn-in, bouwkwaliteit etc?
65" OLED TV voor max 1650 euro.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Streaming 50%, Gamen 30%, Sport 20%
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik twijfel zelf tussen de Samsung S90C en de LG C35LA. Qua prijs komen ze redelijk overeen.
De Samsung lijkt qua paneel wat beter te zijn (QD OLED), maar het is de vraag in hoeverre ik dit 'gebruik' omdat we de TV eigenlijk nooit op de hoogste helderheid hebben staan. We hebben nu een Samsung QLED van 4 jaar oud en die begint nu een zwarte vlek te krijgen onderin. Ik vind dit wel vrij snel, en daarom twijfel ik nu om voor een ander merk te gaan (dus de LG C35). Ook schijnt LG OS iets beter te zijn dan Samsung's Tizen.
Welke vragen heb je hier nog over?
Welke TV zal het beter doen op langer termijn, qua burn-in, bouwkwaliteit etc?
[ Voor 3% gewijzigd door Nerrion op 29-04-2024 12:10 ]