Alcatel MW70VK MIFI ROUTER

Pagina: 1
Acties:

  • XJRRIDER
  • Registratie: Januari 2024
  • Laatst online: 27-06 11:17
Ik heb dus de Alcatel MW70VK MIFI ROUTER gekocht maar deze gaat na een paar uur uit , de LinkZone website met adres http://192.168.1.1 is offline , de Alcatel Wi-Fi Link app kan ik niet inloggen met geen enkel wachtwoord.

Alcatel zelf is onbereikbaar per email of telefoon (ook internationale nummers van de service desk)

Nu zit ik dus met een MIFI router die niet naar behoren werkt en dus de apparatuur waar ik deze voor heb aangeschaft ook niet op afstand te bedienen is. -O-

Al wel rond geïnformeerd maar niemand kan mij vertellen dat een ander merk niet het zelfde probleem heeft, slechte verkoop dus. Iets verkopen maar niet weten wat de eigenschappen zijn.

Dus kan iemand mij hier wellicht een tip of advies geven over een andere 4G/5G Mifi router

Alvast bedankt d:)b

  • IanBanaan
  • Registratie: November 2024
  • Laatst online: 10-06 20:10
Een beetje late reactie op de post. Ik heb dit type router gekregen als onderdeel van een KPN-noodpakket (storing thuis) en heb er nu kort ervaring mee. Als ik verbonden ben valt hij niet vanzelf uit en hij lijkt prima te werken. Ik neem aan dat de batterij nog goed is en dat hij daarnaast ook via een adapter aan de stroom zit? Als het niet lukt om in te loggen kan je de router resetten, links naast de accu staat een kleine R, daarboven met een pinnetje drukken ongeveer 10 sec. Daarna werkt het onderste wachtwoord op de sticker op de backplate weer en moet je opnieuw een wachtwoord invoeren.

:henk

  • XJRRIDER
  • Registratie: Januari 2024
  • Laatst online: 27-06 11:17
IanBanaan schreef op woensdag 10 juni 2026 @ 20:10:
Een beetje late reactie op de post. Ik heb dit type router gekregen als onderdeel van een KPN-noodpakket (storing thuis) en heb er nu kort ervaring mee. Als ik verbonden ben valt hij niet vanzelf uit en hij lijkt prima te werken. Ik neem aan dat de batterij nog goed is en dat hij daarnaast ook via een adapter aan de stroom zit? Als het niet lukt om in te loggen kan je de router resetten, links naast de accu staat een kleine R, daarboven met een pinnetje drukken ongeveer 10 sec. Daarna werkt het onderste wachtwoord op de sticker op de backplate weer en moet je opnieuw een wachtwoord invoeren.

:henk
Hele late reactie :Y

Maak al lang geen gebruik meer van deze.

De router die ik had is toen terug gegaan naar Alcatel en daar is een nieuwe voor terug gekomen. Die ik had was echt niet goed.