Vattenfall verbruik al weken niet beschikbaar

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenP1974
  • Registratie: November 2023
  • Laatst online: 26-02 21:40
Goedemorgen, al weken (in elk geval over de maanden maart / april) is mijn verbruik in de Vattenfall app en website niet beschikbaar. Dit zou komen door een tijdelijke storing bij de netbeheerder (Liander). Maar deze 'tijdelijke' storing duurt nu al weken. Zijn er meer mensen die hier last van hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• storm-biker
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Contact opnemen met Liander. Bij mij was m'n meter kapot en moesten ze deze vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07:25
Geen problemen mee en laat alles gewoon zien tot op het uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135360

Werkt hier ook gewoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Panzer_V
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-04 20:58
JeroenP1974 schreef op maandag 29 april 2024 @ 07:28:
Goedemorgen, al weken (in elk geval over de maanden maart / april) is mijn verbruik in de Vattenfall app en website niet beschikbaar. Dit zou komen door een tijdelijke storing bij de netbeheerder (Liander). Maar deze 'tijdelijke' storing duurt nu al weken. Zijn er meer mensen die hier last van hebben?
Scroll door het menu van je slimme meter heen en kijk wanneer het laatste rapport is opgestuurd naar de netbeheerder.

Lijkt mij stug dat er zo lang een storing is….ik zet mijn geld in op problemen lokaal bij je slimme meter.

Ik doe wat ik kan, zodoende blijft er veel liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-04 10:42

Willybubba

Nut up or shut up.

Je kunt online checken of je meter al dan niet in storing staat:

https://www.liander.nl/me...en/problemen-met-de-meter

Kun je zelfs meteen een storing melden.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Pagina: 1