Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Deze pc zal voornamelijk gebruikt worden om games op te spelen zoals o.a. Helldivers 2, Baldurs Gate 3 en andere games die in de toekomst uitkomen .
Wat mag het systeem gaan kosten?
€1500 - €1600
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen bepaald merkvoorkeur, huidge PC heeft een 1070TI die me goed bevallen is daar heb ik opnieuw voor NVIDIA gekozen maar sta zeker open voor andere als dit een betere prijs kwaliteit geeft.
Ga je overklokken?
Neen
Wat verwacht je van ons?
Of ik zeker goede componenten heb gekozen die goed met elkaar kunnen samen werken. En zeker met AMD en RAM geheugen dat soms problemen kan geven dat de keuze zeker goed is en geen problemen geeft. Verder of er prijs kwaliteit andere of betere keuzes kunnen gemaakt worden om een beter of één dezelde resultaat te behalen voor de beoogde prijs die ik in gedachten had.
Deze pc zal voornamelijk gebruikt worden om games op te spelen zoals o.a. Helldivers 2, Baldurs Gate 3 en andere games die in de toekomst uitkomen .
Wat mag het systeem gaan kosten?
€1500 - €1600
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
|---|---|---|---|---|
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Meshify C - Dark TG | € 95,69 | € 95,69 |
| 1 | Processorkoeling | Scythe Mugen 5 Rev. B | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Solid state drives | Samsung 980 1TB | € 78,31 | € 78,31 |
| Totaal | € 174,- | |||
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
|---|---|---|---|---|
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 7800X3D Boxed | € 355,- | € 355,- |
| 1 | Moederborden | ASUS TUF Gaming B650-PLUS WIFI | € 194,- | € 194,- |
| 1 | Videokaarten | ASUS Dual GeForce RTX 4070 SUPER 12GB GDDR6X | € 649,- | € 649,- |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Flare X5 F5-6000J3238F16GX2-FX5 | € 115,91 | € 115,91 |
| 1 | Voedingen | Thermaltake Toughpower GF3 - 750W Zwart | € 100,90 | € 100,90 |
| 1 | Solid state drives | WD Black SN850X (zonder heatsink) 2TB | € 159,- | € 159,- |
| Totaal | € 1.573,81 | |||
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen bepaald merkvoorkeur, huidge PC heeft een 1070TI die me goed bevallen is daar heb ik opnieuw voor NVIDIA gekozen maar sta zeker open voor andere als dit een betere prijs kwaliteit geeft.
Ga je overklokken?
Neen
Wat verwacht je van ons?
Of ik zeker goede componenten heb gekozen die goed met elkaar kunnen samen werken. En zeker met AMD en RAM geheugen dat soms problemen kan geven dat de keuze zeker goed is en geen problemen geeft. Verder of er prijs kwaliteit andere of betere keuzes kunnen gemaakt worden om een beter of één dezelde resultaat te behalen voor de beoogde prijs die ik in gedachten had.