Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil de computer gebruiken om te Zwiften(online wielrennen), en wil daarbij de beste resolutie kunnen gebruiken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Nvt
[b]Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?[b]
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik ben een totale noob als het gaat om computers, en ik zie door de bomen het bos niet meer, geen idee wat ik nodig heb dus.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb een computer op het oog die ik denk ik voor een redelijke prijs kan over nemen, alleen nu is dus de vraag of dit geschikt is. De computer heeft de volgende specs:
- Intel core i5 8400
- GeForce GTX 1060 3gb
- ASRock b365m Pro4
- 2x G.Skill ripjaws 8gb ddr4 RAM (intotaal 16gb ram)
- copper cpu cooler
- 940gb ssd
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee
Ga je overklokken?
geen idee hoe dat werkt
Wat verwacht je van ons?
Is de genoemde computer geschikt voor wat ik wil, en zo niet wat moet er beter?
Alvast bedankt,
Rens
Ik wil de computer gebruiken om te Zwiften(online wielrennen), en wil daarbij de beste resolutie kunnen gebruiken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Nvt
[b]Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?[b]
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik ben een totale noob als het gaat om computers, en ik zie door de bomen het bos niet meer, geen idee wat ik nodig heb dus.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb een computer op het oog die ik denk ik voor een redelijke prijs kan over nemen, alleen nu is dus de vraag of dit geschikt is. De computer heeft de volgende specs:
- Intel core i5 8400
- GeForce GTX 1060 3gb
- ASRock b365m Pro4
- 2x G.Skill ripjaws 8gb ddr4 RAM (intotaal 16gb ram)
- copper cpu cooler
- 940gb ssd
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee
Ga je overklokken?
geen idee hoe dat werkt
Wat verwacht je van ons?
Is de genoemde computer geschikt voor wat ik wil, en zo niet wat moet er beter?
Alvast bedankt,
Rens