Op het nieuwe stapelbed van onze kindjes, gekocht bij de Ikea, zie ik afhankelijk van de kijkrichting een lichte of donkere plek.
/f/image/M8J3lPEsCrv71PEAY88ZKf28.png?f=fotoalbum_large)
Kijk je van de andere kant is de plek donkerder. Komt dus door de lichtinval, en dus mijn inziens door de grovere structuur/f/image/3607f2bt3UwDzQ2F05RSiSsX.png?f=fotoalbum_large)
Zojuist met een korrel 180 (had ik liggen) geprobeerd wat er gebeurt als ik schuur, en dan wordt de plek groter. Waarschijnlijk hebben ze in de fabriek dus extra geschuurd, er zit namelijk bovenin ook een kleine reparatie. Het hout lijkt op deze plek ook wat grover te voelen, minder fijn als de rest. Hoe kan ik dit weg/gelijk krijgen aan de rest van het hout? Neem aan fijn schuren, maar welke korrel heb ik dan nodig?
Het hout is volgens mij niet behandeld. Bed is Ikea Mydal, hout is grenen.
/f/image/M8J3lPEsCrv71PEAY88ZKf28.png?f=fotoalbum_large)
Kijk je van de andere kant is de plek donkerder. Komt dus door de lichtinval, en dus mijn inziens door de grovere structuur
/f/image/3607f2bt3UwDzQ2F05RSiSsX.png?f=fotoalbum_large)
Zojuist met een korrel 180 (had ik liggen) geprobeerd wat er gebeurt als ik schuur, en dan wordt de plek groter. Waarschijnlijk hebben ze in de fabriek dus extra geschuurd, er zit namelijk bovenin ook een kleine reparatie. Het hout lijkt op deze plek ook wat grover te voelen, minder fijn als de rest. Hoe kan ik dit weg/gelijk krijgen aan de rest van het hout? Neem aan fijn schuren, maar welke korrel heb ik dan nodig?
Het hout is volgens mij niet behandeld. Bed is Ikea Mydal, hout is grenen.
[ Voor 26% gewijzigd door zunrob op 28-04-2024 13:21 ]