Lieve Adjes,
Ik zat net te lezen in het "Financiële onafhankelijkheid"-topic. Daar stond onderstaande reactie in:
Is het mogelijk om dit topic in een (meer) openbaar deel van het forum te plaatsen? Zodat anderen het ook kunnen lezen, of er misschien wel handige tips aan toe kunnen voegen.
Ik heb de regels gelezen. Volgens mij overtreed ik er geen. Mocht dat wel zo zijn, dan bij deze mijn excuses.
Edit: Leesbaarheid verbetererd.
Ik zat net te lezen in het "Financiële onafhankelijkheid"-topic. Daar stond onderstaande reactie in:
Vervolgens was er iemand die graag meer over de laatste alinea wilde weten. Enige berichten verder kwam hierop een link naar een ander topic.Tommie12 schreef op woensdag 24 april 2024 @ 10:54:
[...]
Dit dus...
Ik had voor een klusprojectje met een totale kost van ca 50€ een 20-tal dingen besteld bij Ali in de prijsrange van 1-10€. Sommige dingen passen in de brievenbus, maar andere niet.
Als iemand daar op gaat kijken of ik al dan niet te veel uit geef...![]()
Ik koop echt veel online, meestal omdat de prijs/kwaliteit zo goed is.
Ik denk aan koffie (10€/kg ipv 5-10€/250g), muesli, noten, sodastream smaakjes, boeken, kledij etc.
Elke week is er wel iets.
Ik ben wel geintresseerd om dit topic te lezen, maar het is voor mij, net als voor vele anderen, niet toegankelijk.
Is het mogelijk om dit topic in een (meer) openbaar deel van het forum te plaatsen? Zodat anderen het ook kunnen lezen, of er misschien wel handige tips aan toe kunnen voegen.
Ik heb de regels gelezen. Volgens mij overtreed ik er geen. Mocht dat wel zo zijn, dan bij deze mijn excuses.
Edit: Leesbaarheid verbetererd.
[ Voor 13% gewijzigd door Steamwitz op 28-04-2024 18:42 ]