Writer + dvd op SCSI systeem?

Pagina: 1
Acties:

• TheDude
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09-2023
Ik heb niet echt veel verstand van hardware-zaken, hoop dat iemand me hier wijzer kan maken...

Viavia heb ik 'n server op de kop kunnen tikken (dual-cpu intel 750 systeem, met 2 x seagate barracuda scsi harddisk, plextor 40x scsi cdrom enz.enz.enz. op een zog. 'Intel L440gx+ Server Board').

In deze kast wil ik de LG dvd-speler en mitsumi cd4808 cd-writer uit m'n oude pc inbouwen...

Kan dit? Moet ik kabels of iets anders erbij kopen (ik zie 1 kabel naar die plextor cdrom lopen die zich vertakt... kan ik daar gewoon die writer aan hangen?)?

Vrij vertaald: aub wat tips ofzo want ik zie door de kabels het bos niet meer....

• pyravex
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-03-2023

pyravex

wa jij bob,stoel moet er staan

lijkt mij dat het dan wel scsi moet zijn, ik weet niet of je brander en DVD speler scsi zijn, zo niet even kijken op je bord of er een IDE controler opzit, zo niet even een controlerkaartje kopen en dan lijkt het mij geen probleem.

|we live in the history of a mad man Mr. G |

• joop3
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 17-01 16:52

joop3

als het scsi is, ff op de ID's letten

• TheDude
Op zondag 09 september 2001 21:03 schreef pyravex het volgende:
zo niet even kijken op je bord of er een IDE controler opzit
Inderdaad... D'r zit een IDE controller op! ide-cdrom aangesloten! Maar... nu m'n IDE-dvdspeler nog...
Kan echter geen voedingstekkertje (euh?) meer vinden voor achter in die dvd (allemaal op?)

Kan ik wel 3 cd-drives d'r in leggen? Hoe kan ik nog zo'n stekker tevoorschijn toveren? (jaja ik heb 2 linkse handen enz. als het op dit soort shit aankomt maar ik kon verder niets vinden in de search enz. dus misschien nog wat hulp?)

• Hermanvh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-03 10:14

Hermanvh

webOS fan, hacker, developer

Er zijn van die splittertjes te koop, dus daar steek je 1 voedingskabel in en komen er 2 uit :)

webOS all the way!

• TheDude
Op zondag 09 september 2001 22:30 schreef Hermanvh het volgende:
Er zijn van die splittertjes te koop, dus daar steek je 1 voedingskabel in en komen er 2 uit :)
De techniek staat voor niets :+

Thanx.
Pagina: 1