Toon posts:

java(script) (apllet)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi.,

http://webtools.interaddict.com/mailform/textarea.html

Daar gebruiken ze soort java editor.
Handig, maar weet misschien iemand waar de project site van deze editor staat, omdat er nog al wat bugs in zitten,. en het zou handig zijn als ik een nieuwere versie had.

Weet iemand dit?/

Groeten Ruud

• marcusk
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-09-2023
das geen Java applet, maar DHTML wat ook in bv hotmail gebruikt wordt. Op MSDN staat wel meer info hierover.

Verwijderd

[ameise-bums-mode]
Vat dit niet verkeerd op, maar een subject als dit spoort mensen niet echt aan om een normaal antwoord te geven. Ten eerste is er een enorm verschil tussen java en javascript, java is een programmeertaal (die op een vm draait) en javascript is een scripttaal. Bovendien is je vraag nogal vaag. Probeer de volgende keer je subject meer te laten slaan op je vraag, dat maakt het ook nog leerzamer voor de rest als ze jouw topic later lezen.

oh ja, liever geen greetz aan het einde
[/ameise-bums-mode]

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 09 september 2001 20:30 schreef SoundBastard het volgende:
[ameise-bums-mode]
Vat dit niet verkeerd op, maar een subject als dit spoort mensen niet echt aan om een normaal antwoord te geven. Ten eerste is er een enorm verschil tussen java en javascript, java is een programmeertaal (die op een vm draait) en javascript is een scripttaal. Bovendien is je vraag nogal vaag. Probeer de volgende keer je subject meer te laten slaan op je vraag, dat maakt het ook nog leerzamer voor de rest als ze jouw topic later lezen.

oh ja, liever geen greetz aan het einde
[/ameise-bums-mode]
sorry sorry, ik wist niet precies wat het was, het is dus dhtml!! ik zoek ff op die site msdn

Verwijderd

Topicstarter
uhh... nog 1 vraagje. hoe heet dat script???

• marcusk
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-09-2023
Op zondag 09 september 2001 20:39 schreef ruud_k het volgende:
uhh... nog 1 vraagje. hoe heet dat script???
al sla je me dood. maar daarvoor bestaat de zoekfunctie op msdn ook he :)

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 09 september 2001 21:08 schreef marcusk het volgende:

[..]

al sla je me dood. maar daarvoor bestaat de zoekfunctie op msdn ook he :)
jah snap ik maar als je niet weet waarop je moet zoeken word het heel lastig!
Pagina: 1