Stelling: Intel == musclecars, AMD == getunede Japanners

Pagina: 1
Acties:
  • 311 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:11
Gebaseerd op een oude reactie van mij dacht ik dat dit nog wel eens een leuke stelling was om te gaan vragen wat jullie van deze stelling vinden? _/-\o_

De intel-cpu's zijn in staat tot hoge kloksnelheden maar zijn behoorlijk pittige heethoofden en slurpen energie, waar AMD vooral voor efficiëntie lijkt te gaan ten koste van juist kloksnelheid. Dit is natuurlijk mijn mening, maar zou graag ook wel eens een discussie zien tussen de enthousiastelingen. Zelfs al zou je mijn stelling onzinnig zou vinden (ik denk echt dat het raakvlak heeft), hoor ik het graag :+

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 07:53

br00ky

Moderator Harde Waren
Ik zie hier geen goede inhoudelijke discussie uit voortkomen omdat je je eigen stelling nauwelijks onderbouwt. Dicht.

Daarnaast zijn er al grote merk-specifieke topics, waar dit, mits zelf goed onderbouwd zou kunnen passen.

[ Voor 31% gewijzigd door br00ky op 27-04-2024 21:25 ]

Dit topic is gesloten.