Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldie123
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 27-04 20:53
Beste medetweakers,

Ik heb een Epson Inkjet printer (Expression Premium XP-630) en deze heeft langere tijd stil gestaan.

Nu moet ik tegenwoordig regelmatig wat printen en nu blijken mijn zwarte kleuren verstopt te zitten. Na diverse reinigingsprogramma's van de printer zelf en diverse spuitkop controles blijven de zwarte kleuren gaten in de spuitkop controle geven.

Zelfs na het gebruik van reinigingsvloeistof en het laten weken van de spuitkop hierin (1 nacht) blijft het probleem zich voordoen.

Hebben jullie nog tips of een adres in de buurt van Leiden waar ik eventueel de printer ter reparatie aan kan bieden...?

Hoor graag van jullie of ik nog iets kan proberen of de printer bij het vuil moet zetten...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 05-05 22:02

nelizmastr

Goed wies kapot

Inkjets zijn het zelden waard om te repareren omdat een uur werk door een professional meer kost dan een nieuwe printer. Met laserprinters ligt dat anders.

Eigenlijk zijn vrijwel alle inkjets wegwerpartikelen helaas en niet geschikt om weinig te worden gebruikt. Print je met grote tussenposen, koop een laserprinter.

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldie123
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 27-04 20:53
Dank je, was ik ook al bang voor. 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vj_slof
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12:51
ultrasonisch reinigen is ook mogelijk:
https://www.ultrasoonrein...oende%20reinigingskracht.