Ik ben gezegend met een beperkt zicht en gehoor. Maar dankzij voiceover en audiodescriptie en bluetooth op mijn gehoortoestellen.kan ik van veel dingen genieten. Maar de combinatie van apple watch en iPhone gaat niet goed. Of mijn gehoortoestellen luisteren naar de watch, of naar de iPhone. Daarnaast heb ik nog een TV en computer. Nu heb ik flink wat bluetooth ontvangers. Die het bluetooth signaal naar een koptelefoon kunnen. De plug van de koptelefoon stop in de bluetooth ontvangers. Nu vroeg ik me af of die ontvangers aan elkaar kan knopen. En het resultaat naar een bluetoothzender te sturen. In serie schakelen van de uitgangen van de bluetooth-ontvangers gaat moeilijk denk ik. Omdat de linker- en rechterkanaal beide de "aarde" delen. Parallel kan wel, maar ik neem aan dat er hier mensen zitten die dit een gruwel zullen vinden. Omdat je dan het uitgangssignaal van de ene bluetoothontvanger in de andere duwt en vice-versa. Er zal nog steeds wel geluid uitkomen. Dat geloof ik best.
Als tiener heb ik ooit met elektronica gespeeld. Dus ik zat even naar schakelingen met een opamp te kijken. En een summer lijkt me wel wat. Het signaal raakt wel geïnverteerd. Maar dat hoor je denk ik niet. De bedoeling is dat de resulterende schakeling met een 9V batterij in mijn rugtas kan. Zelf heb ik nooit met een breadboard gewerkt. (Vroeger gesoldeerd, maar dat zit er niet meer in). Is dit een haalbare kaart? Een breadboard bestellen, twee opamps (L+R, zal in twee-in-een worden). Wat weerstandjes condensatoren. En met logisch verstand gaan prikken?
Als tiener heb ik ooit met elektronica gespeeld. Dus ik zat even naar schakelingen met een opamp te kijken. En een summer lijkt me wel wat. Het signaal raakt wel geïnverteerd. Maar dat hoor je denk ik niet. De bedoeling is dat de resulterende schakeling met een 9V batterij in mijn rugtas kan. Zelf heb ik nooit met een breadboard gewerkt. (Vroeger gesoldeerd, maar dat zit er niet meer in). Is dit een haalbare kaart? Een breadboard bestellen, twee opamps (L+R, zal in twee-in-een worden). Wat weerstandjes condensatoren. En met logisch verstand gaan prikken?