Hallo allen,
Mijn vriendin en ik zijn in blije verwachting van onze eerste.
Nu zijn we langzamerhand dingen aan het verzamelen en ik ben druk bezig met de kinderkamer.
Wij zitten alleen in dubio over de kinderwagen.
Onze voorkeur ligt bij de Nuna Mixx Next of de Joolz Geo 3.
Onze dagelijkse auto's zijn van mij een Toyota CHR en mijn vriendin een Hyundai I10.
Ik ben 198cm en mijn vriendin 169cm.
Nuna:
+ rijdt goed en lekker veringssysteem
+ klein inklapbaar
+ makkelijk inklapbaar en uitklapbaar
+ met mijn lengte van 198 goed te bedienen, mand niet al te laag.
- zwaarder dan de Joolz.
- ingeklapt niet bij elkaar vast, dus bewegen chassis.
Joolz:
+ rijdt ook goed
+ klapt zeer vriendelijk naar voren en heeft een klipje waardoor die vast blijft zitten en je hem makkelijke kan tillen.
+ ook voldoende hoog voor mijn lengte.
+ grote mand onderin en met inklappen kan je veelal de spullen er in laten.
- vrij groot ingeklapt, de auto van mijn vriendin wordt lastig.
- ingeklapt, heeft mijn vriendin de neiging om aan het handvat op te tillen en dan schuurt alles van de voorkant over de grond/straat.
Vriendin is klein, niet de sterkste en heeft soms rugklachten waardoor ze erg lomp is.
Er zullen hier vast wel vader tweakers zijn, iemand ervaring met een van deze twee?
We hebben al Cybex autostoelen en base.
We hebben ook andere merken getest, maar de maxicosi is echt waardeloos met inklappen, de bugaboo was het ook niet en zo hebben we wel een aantal getest.
Vooral mijn vriendin houdt zich vast aan deze twee, dus ik hoor graag ervaringen.
Mijn vriendin en ik zijn in blije verwachting van onze eerste.
Nu zijn we langzamerhand dingen aan het verzamelen en ik ben druk bezig met de kinderkamer.
Wij zitten alleen in dubio over de kinderwagen.
Onze voorkeur ligt bij de Nuna Mixx Next of de Joolz Geo 3.
Onze dagelijkse auto's zijn van mij een Toyota CHR en mijn vriendin een Hyundai I10.
Ik ben 198cm en mijn vriendin 169cm.
Nuna:
+ rijdt goed en lekker veringssysteem
+ klein inklapbaar
+ makkelijk inklapbaar en uitklapbaar
+ met mijn lengte van 198 goed te bedienen, mand niet al te laag.
- zwaarder dan de Joolz.
- ingeklapt niet bij elkaar vast, dus bewegen chassis.
Joolz:
+ rijdt ook goed
+ klapt zeer vriendelijk naar voren en heeft een klipje waardoor die vast blijft zitten en je hem makkelijke kan tillen.
+ ook voldoende hoog voor mijn lengte.
+ grote mand onderin en met inklappen kan je veelal de spullen er in laten.
- vrij groot ingeklapt, de auto van mijn vriendin wordt lastig.
- ingeklapt, heeft mijn vriendin de neiging om aan het handvat op te tillen en dan schuurt alles van de voorkant over de grond/straat.
Vriendin is klein, niet de sterkste en heeft soms rugklachten waardoor ze erg lomp is.
Er zullen hier vast wel vader tweakers zijn, iemand ervaring met een van deze twee?
We hebben al Cybex autostoelen en base.
We hebben ook andere merken getest, maar de maxicosi is echt waardeloos met inklappen, de bugaboo was het ook niet en zo hebben we wel een aantal getest.
Vooral mijn vriendin houdt zich vast aan deze twee, dus ik hoor graag ervaringen.