Action LSC PTZ camera verkeerde tijd

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avdleun
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 23-04 21:20
Wij hebben een tijd terug een PTZ camera van de Action in de garage opgehangen.
Vrij goedkoop, geen abo nodig en blijkt in de praktijk prima te werken met een prima app op een pixel-pro in mijn geval.
Omdat het zo goed beviel, laatst 2, op het oog exact dezelfde exemplaren toegevoegd.
Werken ook prima met 1 makke:
De tijd op de index balk van de opgenomen incidenten klopt niet , die staat altijd 1 uur verder.
(Als er een incident was om 14:35 moet je op de index balk zoeken op 15:35).
Gelukkig staat de tijd op het opgenomen filmpje wel goed. Er is dus mee te leven.
Ik kan er niets over vinden op internet.
Kent iemand dit probleem ? Oplossing ?
veel dank,
anton

nb Action heeft maar 1 type PTZ camera.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomskipsp
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 24-04 11:54
Klinkt als zomer/wintertijd. Is er een mogelijkheid om dat aan te passen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansG58
  • Registratie: Mei 2024
  • Laatst online: 30-05-2024
Heb al geruime tijd een LSC outdoor camera en sinds 2 dagen een PTZ indoor. Heb bij beide produkten hetzelfde probleem. Heb ook al gezocht of dit te maken kan hebben met zomer/wintertijd, maar volgens mij zijn de instellingen in de LSC app correct en ligt het daar niet aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kezone
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 29-10-2024
Beste Avdleun,

Heeft u inmiddels al een oplossing. Mijn camera heeft hetzelfde "probleem" met het verschil dat de index balk een uur achter loopt,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avdleun
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 23-04 21:20
sorry dat ik dit nu pas lees.
Bij de laatste update (ongeveer een maand geleden, 10 oktober 2024) was er 1 of meerdere updates waarna dit probleem eindelijk opgelost werd voor alle camera's hier in gebruik.
Firmwar versies verschillen per camera.
Een versie waarmee het goed werkt hier: V3.167.94

Wel was het zo toen we recent naar wintertijd gingen de tijd bij het terugspelen weer niet aan gepast werd.
Maar dit is opgelost door de camera te herstarten. Dan zijn alle tijden weer correct.