[PW] SiComputers "Betaal nu met ₿TC, ETH en LTC!"

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Topicstarter
Vermeld de URL waar het probleem zich bevindt
Elke PW-url waarbij SiComputers in de lijst met shops staat

Geef aan welke stappen je uitvoert om het probleem te kunnen reproduceren
Willekeurige productpagina in PW openen en dan kijken naar de fout

Beschrijf wat je zou verwachten als het probleem zich niet voordeed
Ik gok dat er een Bitcoin-symbool hoort te staan tussen "Betaal nu met " en "TC, ETC en LTC!"

Indien relevant, voeg een screenshot toe
Afbeeldingslocatie: https://www.ravenslair.nl/GoT2/SiComputers.jpg

Vermeld welk apparaat en browser je gebruikt
W10, FF123.0.1, zelfde in Chrome.

edit: @Glaanie Ik twijfel nu tussen SB en PW, kun jij hier iets mee?

[ Voor 5% gewijzigd door Raven op 26-04-2024 18:44 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Je system font mist blijkbaar dit unicode karakter. Is je windows wel up-to-date?

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Topicstarter
@crisp 't is een paar maanden geleden sinds de laatste update :$ , maar uhm, ik draai nog wel steeds LTSB (oftewel 1607), zou het daar mee te maken kunnen hebben?

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Raven schreef op vrijdag 26 april 2024 @ 19:25:
@crisp 't is een paar maanden geleden sinds de laatste update :$ , maar uhm, ik draai nog wel steeds LTSB (oftewel 1607), zou het daar mee te maken kunnen hebben?
Geen idee, ik gebruik al ruime tijd windows 11 :p

Zo te zien is dat een versie die al een tijd in extended support zit; lijkt me sowieso eens tijd om te updaten ;) Het bitcoin unicode symbool is zo te zien in 2017 toegevoegd aan unicode versie 10.0. Ik heb geen idee hoe dit verder zit met support in windows cq de system fonts in windows, ik kan daar geen duidelijke informatie over vinden...

Intentionally left blank

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Topicstarter
crisp schreef op vrijdag 26 april 2024 @ 20:41:
[...]

Geen idee, ik gebruik al ruime tijd windows 11 :p
Er staat hier een nieuwe pc op de planning (huidige is +/-9j oud), o.a. i.v.m. eisen W11, alleen zag ik helaas dat de case die ik op het oog heb (RM51) er een jaar na uitbrengen al niet meer is dus dat wordt een nieuwe kiezen :/
Zo te zien is dat een versie die al een tijd in extended support zit; lijkt me sowieso eens tijd om te updaten ;)
Ik zit juist op LTSB om van die halfjaarlijkse grote updates, die nog wel eens misgaan, af te zijn :+
Het bitcoin unicode symbool is zo te zien in 2017 toegevoegd aan unicode versie 10.0. Ik heb geen idee hoe dit verder zit met support in windows cq de system fonts in windows, ik kan daar geen duidelijke informatie over vinden...
Het lijkt erop (al is het inderdaad niet duidelijk te vinden) dat deze pas sinds de Windows 10 Fall Creators Update van 2017 aanwezig is, oftewel een build-update nodig van W10 :/

Oscar Wilde