Dag tweakers
Ik ben bezig met een produceer kamer dus rgbw leds kunnen niet ontbreken.
Nu heb ik via aliexpress eerder een string van 3meter en 1 van 5 meter gekocht:strip_exif()/f/image/uSpHfJcKp1PHhTjgWadBwQYZ.jpg?f=fotoalbum_large)
Opzich prima, alleen moet ik met veel moeite met een afstandbediening richten op het kastje om ze aan te zetten.
Het liefst zou ik alles met een wandschakelaar oid willen bedienen in 1 druk op de knop ipv allerlei losse zones aan moeten zetten.
Ik heb toen contact gezocht met ledkoning.nl en die hebben mij een offerte gestuurd en ik vond het nogal bizar op wat voor bedrag ik uitkom, zeker omdat deze strings rond de 50 voor 5 meter en 30 voor 3 meter was.
:strip_exif()/f/image/vVrfhX3wSpNj8x6JOsJao3ka.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik wil 3 basstraps vierkanten (3 muren) van ongeveer 1.25x1.25m voorzien van led. Dus je zou denken 3x 5meter + regel werk, dat kan hoogstens 200 euro kosten. Maar wat zie ik over het hoofd?
Iemand advies overigens voor goedkope diy mrt goede kwaliteit?
Ik ben bezig met een produceer kamer dus rgbw leds kunnen niet ontbreken.
Nu heb ik via aliexpress eerder een string van 3meter en 1 van 5 meter gekocht
:strip_exif()/f/image/uSpHfJcKp1PHhTjgWadBwQYZ.jpg?f=fotoalbum_large)
Opzich prima, alleen moet ik met veel moeite met een afstandbediening richten op het kastje om ze aan te zetten.
Het liefst zou ik alles met een wandschakelaar oid willen bedienen in 1 druk op de knop ipv allerlei losse zones aan moeten zetten.
Ik heb toen contact gezocht met ledkoning.nl en die hebben mij een offerte gestuurd en ik vond het nogal bizar op wat voor bedrag ik uitkom, zeker omdat deze strings rond de 50 voor 5 meter en 30 voor 3 meter was.
:strip_exif()/f/image/vVrfhX3wSpNj8x6JOsJao3ka.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik wil 3 basstraps vierkanten (3 muren) van ongeveer 1.25x1.25m voorzien van led. Dus je zou denken 3x 5meter + regel werk, dat kan hoogstens 200 euro kosten. Maar wat zie ik over het hoofd?
Iemand advies overigens voor goedkope diy mrt goede kwaliteit?