Ik ben van plan binnenkort een PDA aan te gaan schaffen. Ik heb zo hier en daar al op internet zitten neuzen, maar echt veel wijzer wordt ik er niet van. Ik heb geen behoefte aan een kleurenscherm, en ik ga hem vooral gebruiken als agenda en notitieblok. Spelletjes enzo zijn echter wel een pre. Ik wil ongeveer 500 tot 600 piek uit gaan geven. Wie heeft er ervaring met Palm, Handspring, of welk ander merk dan ook? Alvast bedankt!
500-600 piek levert je waarschijnlijk (als je ze nog kan vinden) een Palm IIIxe of een Handspring Visor Deluxe op. PalmOS, 8mb geheugen, monochroom scherm. Uiteraard is dat, als Palm gebruiker, wat ik je aanraad 
Ik denk dat je niet een PocketPC uit dat budget kunt halen... Maar dat zullen de PPC gebruikers je wel vertellen denk'k.
Ik denk dat je niet een PocketPC uit dat budget kunt halen... Maar dat zullen de PPC gebruikers je wel vertellen denk'k.
~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~
Als ik jou was zou ik toch het budget proberen iets op te schroeven en dan een Palm Vx te halen. Net iets beter/mooier/ 'smoother' dan de Palm IIIxe of de Visor Deluxe.
Ikzelf gebruik nu een paar maanden een Vx, en hij bevalt echt heel goed. Een betere aankoop heb ik het laatste jaar niet gedaan denk ik
Nog 1 tip: Typ hier eens 'welke pda' in en je komt al een heel eind verder
Ikzelf gebruik nu een paar maanden een Vx, en hij bevalt echt heel goed. Een betere aankoop heb ik het laatste jaar niet gedaan denk ik
Nog 1 tip: Typ hier eens 'welke pda' in en je komt al een heel eind verder
Functioneel (op de accu na) echter niet anders... ik vind het persoonlijk daarom ook niet echt nuttig om mensen een Vx aan te raden (ook al loop ik zelf wel met een V8 rond).Op zondag 09 september 2001 20:23 schreef Artcore_Trooper het volgende:
Als ik jou was zou ik toch het budget proberen iets op te schroeven en dan een Palm Vx te halen. Net iets beter/mooier/ 'smoother' dan de Palm IIIxe of de Visor Deluxe.
Je dokt wel een paar honderd piek extra voor wat eigenlijk alleen maar een mooier omhulseltje en een accu is.
~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~
Verwijderd
voor 5 a 600 heb je geen ppc.. helaas..
denk ook niet 2e hands..
word dus palm..
ik laat je over aan de palm experts.. ben zelf een ppc man.. groeten
denk ook niet 2e hands..
word dus palm..
ik laat je over aan de palm experts.. ben zelf een ppc man.. groeten
Zijn er in de prijsklasse 500 a 600 piek ook handhelds met een accu? Ik heb eigenlijk weinig zin om elke week nieuwe batterijen te moeten kopen.
Je kunt gewoon een lader met 4 stuks AAA accus kopen, dan hoef je ook geen batterijen te verspillen. Heb ik met mijn III nog heel lang gedaan.Op zondag 09 september 2001 21:17 schreef BASSANOVA het volgende:
Zijn er in de prijsklasse 500 a 600 piek ook handhelds met een accu? Ik heb eigenlijk weinig zin om elke week nieuwe batterijen te moeten kopen.
Anders zul je toch voor een Vx of (misschien) een oude Sony CLIE gaan, en dan ben je toch al snel 100-200 piek duurder uit.
Zoek een 2ehands psion revo. Die hebben ook een accu.
Zelf net ook gekocht.
tip: op ricardo.nl zoeken naar Diamond Mako; revo plus in een amerikaans jasje voor weinig geld
Zelf net ook gekocht.
tip: op ricardo.nl zoeken naar Diamond Mako; revo plus in een amerikaans jasje voor weinig geld
Weet je misschien ook waar ik die lader het goedkoopste kan halen?Op zondag 09 september 2001 21:27 schreef Acolyte57 het volgende:
[..]
Je kunt gewoon een lader met 4 stuks AAA accus kopen, dan hoef je ook geen batterijen te verspillen. Heb ik met mijn III nog heel lang gedaan.
Anders zul je toch voor een Vx of (misschien) een oude Sony CLIE gaan, en dan ben je toch al snel 100-200 piek duurder uit.
of je spaart nog ff door voor een ppc??
Yep, tis eigenlijk gewoon een kwestie van smaakOp zondag 09 september 2001 21:02 schreef Acolyte57 het volgende:
[..]
Functioneel (op de accu na) echter niet anders... ik vind het persoonlijk daarom ook niet echt nuttig om mensen een Vx aan te raden (ook al loop ik zelf wel met een V8 rond).
Je dokt wel een paar honderd piek extra voor wat eigenlijk alleen maar een mooier omhulseltje en een accu is.
Waarom 2dehands?? Een nieuwe heb je voor 700 piek ... nog ff sparen dus, maar dan heb je ook wat!!Op zondag 09 september 2001 21:31 schreef Razorfist het volgende:
Zoek een 2ehands psion revo. Die hebben ook een accu.
Zelf net ook gekocht.
Hier stonden al heel lang linkjes naar sites die het allang niet meer deden ...
Dat is het 'm juist.Op maandag 10 september 2001 11:11 schreef WilliamX het volgende:
[..]
Waarom 2dehands?? Een nieuwe heb je voor 700 piek ... nog ff sparen dus, maar dan heb je ook wat!!
700 piek voor een digitaal adresboekje.
Okay voor 700 piek heb je meer (geheugen vooral), maar minimum is 350 ofzo en dat is nog steeds heel wat meer dan 12,50 voor de papieren versie.
Ik heb ook een PDA overwogen, maar vind het dik 2x te duur.
IMHO is het eerder om te patsen dan dat het echt het geld waar is.
Verwijderd
bullshit..Op maandag 10 september 2001 14:33 schreef TP70 aka Georgio het volgende:
[..]
Dat is het 'm juist.
700 piek voor een digitaal adresboekje.
Okay voor 700 piek heb je meer (geheugen vooral), maar minimum is 350 ofzo en dat is nog steeds heel wat meer dan 12,50 voor de papieren versie.
Ik heb ook een PDA overwogen, maar vind het dik 2x te duur.
IMHO is het eerder om te patsen dan dat het echt het geld waar is.
Pagina: 1