Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wtf1987
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 02-05 07:48
I'm looking for a good smart watch on android that support an app like hevy/strong or other app where I can program in my weight lifting routine

I was looking at the Huawei gt3 pro and the Garmin forerunner 255 but I don't think either of them support this feature.

Does someone have experience with something like this? I have a budget of max 350,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 07:47
Op zn minst zou je je reddit post kunnen vertalen.
Voor rest, dit is vrij specifieke beweging. Hij zal het enkel niet automatisch als gewichtheffen herkennen. Wat wil je precies dat hij meet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wtf1987
Bedankt voor je reply, zit op mijn telefoon en vond het teveel werk om het te vertalen.

Nog niet eens meten. Zoek eigenlijk gewoon een horloge waar ik mijn workout in kan plannen zodat ik kan afvinken wanneer het gedaan is en met welk gewicht zodat ik mijn progressie kan bijhouden.

Meten van mijn hartslag/slaap/GPS(positie) natuurlijk wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 07:47
Gps moet in smartwatch zitten? Of heb je je mobiel altijd in buurt (dit kost stukje extra batterij, vandaar de vraag).

Voor rest is het toch gewoon simpel tasks aanmaken en dat kan zelfs een smartwatch van 20 euro van Ali afvinken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wtf1987
99ruud99 schreef op vrijdag 26 april 2024 @ 08:10:
Gps moet in smartwatch zitten? Of heb je je mobiel altijd in buurt (dit kost stukje extra batterij, vandaar de vraag).

Voor rest is het toch gewoon simpel tasks aanmaken en dat kan zelfs een smartwatch van 20 euro van Ali afvinken.
Nou dat ligt iets genuanceerder vooor mij. Natuurlijk kan een aliexpress horloge dit maar een duurder horloge met een goed ontwikkelde app daarvoor geeft het een veel betere ervaring kwa gemak en snelheid.

Wat betreft de gps, moet zeker in het horloge zitten

[ Voor 4% gewijzigd door wtf1987 op 26-04-2024 08:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
In het Engels schrijven is niet verboden, maar dit blijft wel een Nederlands forum. En als je Nederlands kan verwachten we gewoon een Nederlandse topicstart. Dus dit topic doe ik op slot.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.