van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !
een ander commmando dat je kunt gebruiken is bload "cas:",r of load "cas:",r
Maar hoe ging load commando nou weer?
Veel te lang geleden.
Maar dit ken ik nog wel.
1
2
3
4
5
6
| 10 rem mooi lijntje 20 screen 3 (Dat is het grafische scherm :) ) 30 line (100.120)(100.80)4 40 line (120.180)(80.130)1 50 line (180.180)(90.100)3 60 goto 30 |
een ander commmando dat je kunt gebruiken is bload "cas:",r of load "cas:",r
[/quote]
,r = afgekorte run zeker dan ?
van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !
hoe run je dat dan, want iedere keer als ik op enter douw voert ie het uit.Op zondag 09 september 2001 20:59 schreef bazs2000 het volgende:
Labeltje naar boven.
Maar hoe ging load commando nou weer?
Veel te lang geleden.
Maar dit ken ik nog wel.
code:
1 2 3 4 5 6 10 rem mooi lijntje 20 screen 3 (Dat is het grafische scherm :) ) 30 line (100.120)(100.80)4 40 line (120.180)(80.130)1 50 line (180.180)(90.100)3 60 goto 30
Run intypen en dan enter?Op zondag 09 september 2001 21:24 schreef markvt het volgende:
[..]
hoe run je dat dan, want iedere keer als ik op enter douw voert ie het uit.
Wacht ff, ik ga zoeken naar een antwoord op al onze vragen.
onder je bed op een papiertjeOp zondag 09 september 2001 22:16 schreef bazs2000 het volgende:
[..]
Run intypen en dan enter?
Wacht ff, ik ga zoeken naar een antwoord op al onze vragen.
er zitten 2 gleuven in zoals je ook hebt bij die oude sega's watvoor cartridges moeten daarin (hoe heten die ?)
jah.Op zondag 09 september 2001 21:23 schreef markvt het volgende:
,r = afgekorte run zeker dan ?
volgens mij wel ja.. je moet dus wel die regelnummers er voor zetten..Op zondag 09 september 2001 22:16 schreef bazs2000 het volgende:
[..]
Run intypen en dan enter?
Daar zat ik er dus naastOp zondag 09 september 2001 22:24 schreef rick_h het volgende:
[..]
jah.
[..]
volgens mij wel ja.. je moet dus wel die regelnummers er voor zetten..
owjah kun je iets op een tape opslaan / laden als ascii text (oftewel broncode van een spelletje ofzo) > en hoe ?
Het heeft even wat tijd gekost om het te lezen, maar jouw vragen worden hiermee beantwoord.
Die emulator ga ik ook maar eens gebruiken.
Lachen joh, alles wat ik nu maak hoef ik niet meer op te nemen met een casetterecorer.
ik zal die handleiding eens bekijkenOp zondag 09 september 2001 22:28 schreef bazs2000 het volgende:
Klik hier voor een handleiding waar je wat aan hebt.
Het heeft even wat tijd gekost om het te lezen, maar jouw vragen worden hiermee beantwoord.![]()
Die emulator ga ik ook maar eens gebruiken.
op cd zekerLachen joh, alles wat ik nu maak hoef ik niet meer op te nemen met een casetterecorer.
p
Wat dacht je nu van minidisk?
Serieus, opnemen, opzoeken, titel geven.
Met een pc kan dat niet.
met MD data opnemen
En die bandjes gaven nog wel eens fouten.
Probeer dat maar eens met een MD-speler.
* bazs2000 kreeg ineens het lumineuze idee om ook een Sony MSX te kopen.
[edit2]
Als je mono opneemt dan kun je errug veel spelletjes kwijt.
Ik ga morgen echt ff kijken of ik er nog eentje kan vinden.
[/edit2]
[me] heeft liever een msx2 van philips, die had ik vroeger ook[b]Op zondag 09 september 2001 22:34 schreef
* bazs2000 kreeg ineens het lumineuze idee om ook een Sony MSX te kopen.
ik heb maar 1 spelletje waarvan ik niet eens weet of ie werkt ...
ik zal hem dinsdag wel die tape laten laden, moet morgen heel de dag naar school
die msxen zijn zo massa duur (niet op de rommelmarkt maar anders wel...)
ik heb een vaag spelletje Astro plumber, maar het werkt en het is nog origineel op casttebandje ook :):)