PW randapparatuur categorie "macro toetsenborden"?

Pagina: 1
Acties:
  • 296 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7Sins
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 10-07 19:16
review: Shortcuts, macro's en draaiknoppen: een macropad voor elk budget

Dit bracht bij mij aan het licht dat Al deze macro toetsenborden, of hoe ze ook genoemd worden, gefragmenteerd staan over de price watch.

Waarbij ik ook moet vermelden dat het ook bij de aangesloten webshops in de meeste gevallen geen separate categorie heeft.

Ik Ben een levend (denk ik) voorbeeld: ik maak gebruik van een geavanceerd tooltje (autohotkey) waarmee je met elke inputdevice alles kan doen op je wat je maar wilt.
Ik gebruik een uitvoering: HP 430 Programmeerbaar Draadloos Toetsenblok naast mijn 65% keyboard :+ als een toffe macro pad naast mn muis. Waarbij ik de linker toetsen als modifier keys heb ingeprogrammeerd. Zo krijg ik in mn script 132 verschillende keybinds vanaf dit ene kleine numpad :o
Ding is compact, heeft Bluetooth, en ik heb nog NOOIT de AA batterij vervangen.. nee ik Ben Niet gesponsord.

Maar wat... Wat als er een nog ultiemer macro toetsenbord is!?
Een die bijvooorbeeld ook een rotary knob heeft. Of Cherry keys. Of een slider. Of een led schermpje erboven (danwel met of zonder touchscreen).
Sommige anderen willen wellicht geen toetsen maar een Groot touch panel zoals de loupedeck

Tweakers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

@Mooijekind kan hier beter antwoord op geven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooijekind
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17:00

Mooijekind

Manager Product Content
Excuus voor het trage antwoord.
Ik ga deze even opnemen met de redacteur van dienst. Een aparte categorie zal het niet worden omdat dit een erg select groepje producten betreft maar het zou wel mooi zijn als deze allemaal onder eenzelfde categorie te vinden zijn.
Bij voorkeur is dit toetsenborden omdat het in de basis kleine toetsenborden zijn en we daar ook gebruik kunnen maken van de al aanwezige specificaties. Ik kom hier nog even op terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

@7Sins Er is besloten om de macro-toetsenborden onder de toetsenborden te zetten, met een paar extra specs. Dit is inmiddels al gebeurd. Zo staan ze in ieder geval bij elkaar en mochten we toch nog besluiten er een aparte categorie van te maken, is dat een stuk makkelijker gedaan :)

Dit topic is gesloten.