[OFP] Patch 1.2

Pagina: 1
Acties:

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-01 11:29
Weet iemand waar hij te krijgen is ?
Hij is al uit zeggen ze, en er zijn al games voor 1.2
Maar hij is toch nog niet uit :?

• Joske Pauwels
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-07-2016

Joske Pauwels

Stelt zich vragen...

op http://www.codemasters.com/flashpoint (de officiële site) staat dat de patch verzet is tot volgende week, omdat hij nog niet stabiel genoeg is.

• 7th
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 31-12-2025

7th

Op zondag 09 september 2001 20:03 schreef Manic het volgende:
Weet iemand waar hij te krijgen is ?
Hij is al uit zeggen ze, en er zijn al games voor 1.2
Maar hij is toch nog niet uit :?
Die gasten met versie 1.2 zijn amerikanen.
Die hebben versie 1.2 out of the box.
Wij moeten nog effe wachten.

Thy will see the light...

Verwijderd

Is dat die met Dedicated Server-opties? En ook meteen met de Hummer, Chinook en wat was die andere ook alweer?

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-10-2025
ik wil ofp online spelen, gaat dat nog komen zonder dat je die gayspy nodig hebt? (alla UT/kwak interface)

• ChefChocolateball
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-01 15:52
Ja dit is de Patch voor Dedicated Servers, NEE je moet nog steeds met gamespy connecten, er word op verschillende sites veel ophef over gemaakt maar helaas moet het nog steeds op deze manier. [/EDIT] Deze is indd ook met de hummer, chinook [/EDIT]

Verwijderd

Op zondag 09 september 2001 22:21 schreef ChefChocolateball het volgende:
Ja dit is de Patch voor Dedicated Servers, NEE je moet nog steeds met gamespy connecten, er word op verschillende sites veel ophef over gemaakt maar helaas moet het nog steeds op deze manier. [/EDIT] Deze is indd ook met de hummer, chinook [/EDIT]
Oja, en de Apache-helikopter, die vergat ik. Dus Dedicated Servers via GaySpy? Waar slaat dat nou weer op? :(

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-01 11:29
Hm... ik weet ook niet hoe ze dat willen hebben maar ik weet wel dat het zo niet te spelen is... ik hoop maar voor ze dat deze patch daar verandering in gaat brengen anders gaat mij doosje weer retour afzender ! :(

• 7th
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 31-12-2025

7th

Wat maak het nu uit of je een game moet zoeken via gamespy.Zolang de servers maar dedicated zijn op een vette internet lijn.

Thy will see the light...

Pagina: 1