oplegging stalen ligger en kanaalplaat

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bijnats
  • Registratie: April 2024
  • Laatst online: 09-03 21:37
Beste tweakers,

Ik heb gezoek een woning maar Ik heb soms vraag voor bouwers!
Als jullie zien in foto, oplegging stalen ligger en kanaalplaat is geplaats volgens bouw calculatie en teekeningen maar weet ik niet tussen kanaal plaat

Ik betwijfel of de verbinding van de kanaalbetonvloer en de h-balk correct is.

Zoals op de foto te zien is, dringt de betonnen kanaalplaat niet volledig in de h-balken en is er aan de onderkant een ijzeren verbinding van ongeveer 7 cm gemaakt met de h-balken .

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VRhZc0Ch9bbuOzYMzZ-aX-A2iUU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4ADvAOm8zIAguf9wPnvr7bRW.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7CQAls3rtWVvzRDk7SHKfvnCxbg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7WGIbxAhL9H3vSL7Xvx2Q8Vh.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BBB-Nick
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 18:30
*knip*

[ Voor 94% gewijzigd door twain4me op 27-04-2024 08:46 . Reden: niet vriendelijk en niet constructief. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonnieKo
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 08:33
Vraag een constructeur of een bouwkundig inspecteur of die je kan kan helpen. Vanaf een beeldscherm hebben wij geen glazenbol om te weten of het goed is. Alleen iemand ter plaatse kan dat beoordelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D.deJong
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 09-09 19:24
bijnats schreef op donderdag 25 april 2024 @ 21:54:
Beste tweakers,

Ik heb gezoek een woning maar Ik heb soms vraag voor bouwers!
Als jullie zien in foto, oplegging stalen ligger en kanaalplaat is geplaats volgens bouw calculatie en teekeningen maar weet ik niet tussen kanaal plaat

Ik betwijfel of de verbinding van de kanaalbetonvloer en de h-balk correct is.

Zoals op de foto te zien is, dringt de betonnen kanaalplaat niet volledig in de h-balken en is er aan de onderkant een ijzeren verbinding van ongeveer 7 cm gemaakt met de h-balken .

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Dit is precies hoe het hoort te zijn.