Windows 10 wil niet verder gaan met inloggen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ed32
  • Registratie: April 2024
  • Laatst online: 29-04-2024
Mijn vraag is of iemand mij verder kan helpen met het probleem wat ik heb met inloggen in Windows. Heb gescand met Norton en ingeschakeld dat deze vanzelf de computer moest afsluiten. Daarna heb ik mijn computer opnieuw gestart, maar kan sindsdien niet meer inloggen. Kom nog wel in het inlogscherm en vul dan mijn wachtwoord in maar wil daarna niet meer verdergaan. Wacht dan wel 20 tot 30 minuten maar dan doet hij nog steeds niet, terwijl hij hiervoor binnen 5 seconden klaar was. Heb ook al geprobeerd in veilige modus op te starten, maar dat wil ook niet, doordat de optie om daarin op te starten niet aanwezig is in het windows recovery scherm. Ook al geprobeerd in veilig modus op te starten door met linker shift knop opnieuw op te starten in het windows login scherm, maar dan loopt hij ook al vast.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinier68
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 15-09 17:23
Klinkt op een corrupt profiel.
Heb je meerdere accounts aangemaakt op die PC? Dan proberen daarmee in te loggen.
En anders booten met een Windows USB stick en een repair uitvoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06:58

nelizmastr

Goed wies kapot

Of als je zelf niet handig bent met Windows installaties en herstel, naar een computerwinkel brengen en hen data eraf laten halen en Windows laten herinstalleren, meteen een mooie kans indien mogelijk om te upgraden naar 11, omdat over 1,5 jaar je toch moet.

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ed32
  • Registratie: April 2024
  • Laatst online: 29-04-2024
Bedankt voor de antwoorden. Heb maar Windows eraf gehaald en opnieuw erop gezet. Het rare was dat een herstel niet mogelijk was met Windows USB stick. Windows 11 installeren ben ik nog een beetje terughoudend in. Zal wel een keer moeten, maar ik hoop dan toch tegen die tijd er minder gedoe is met de updates.