krijg geen outlook melding

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henry70
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 19:09
Ik krijg geen windows melding van de agenda, alleen als ik outlook opstart krijg ik de melding. Dit is niet de bedoeling. Als ik de pc opstart dan moet vanzelf de melding komen. Weet iemand hoe ik deze meding normaal actief kan krijgen? heb de instellingen meldingen goed nagekeken maar kan niets aparts vinden

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 00:02
Wat bedoel je met 'Dit is niet de bedoeling'? Heeft het ooit zo gewerkt?

Om een melding te kunnen sturen, zal Outlook moeten draaien, al dan niet op de achtergrond.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henry70
de bedoeling is dat ik een afspraak niet kan missen dat er een windows popup recht uit het scherm schiet, dus dat ik niet in de agenda hoef te kijken anders heb je er niets aan want je ziet dan al de afspraak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Craven
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 10:14
Dat is niet hoe Outlook werkt. Ik houd het tegenwoordig allemaal niet meer bij maar je zou moeten checken of de ingebouwde ms agenda app kan syncen. Die draait mogelijk wel automagisch zonder dat je outlook hoeft te starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
henry70 schreef op donderdag 25 april 2024 @ 17:13:
de bedoeling is dat ik een afspraak niet kan missen dat er een windows popup recht uit het scherm schiet, dus dat ik niet in de agenda hoef te kijken anders heb je er niets aan want je ziet dan al de afspraak
Je zal het probleem toch wat duidelijker moeten omschrijven. In je startpost geef je aan dat je geen melding krijgt, tenzij je Outlook opstart.

Dat Outlook opgestart is, betekent niet dat je er actief naar moet kijken. Je kan 'm ook prima geminimaliseerd hebben staan en met andere dingen bezig zijn. Als je dat doet, dus Outlook wel open hebben, maar er niet per se naar kijkend, krijg je dan wel de melding die je verwacht?

En mijn tweede vraag heb je nog niet beantwoordt: heeft het ooit bij jou gewerkt zonder dat Outlook opgestart was? Zo ja, sinds hoe lang werkt het niet meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henry70
Craven schreef op donderdag 25 april 2024 @ 17:18:
Dat is niet hoe Outlook werkt. Ik houd het tegenwoordig allemaal niet meer bij maar je zou moeten checken of de ingebouwde ms agenda app kan syncen. Die draait mogelijk wel automagisch zonder dat je outlook hoeft te starten.
windows heeft geen eigen agenda is ook outlook zover ik weet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-09 21:58

DarkSide

theres no place like ::1

er zijn 2 zaken die je door elkaar haalt volgens mij

1) outlook geeft een z.g. toast meling (rechts onder) als er een actie is. (nieuwe mail. of agenda item)
je krijgt standaard 15 min vooraf een melding dat er een agenda item staat.
2) als je outlook start krijg je midden in het scherm de gemiste agenda items.

Dus welke notificatie bedoel jij exact.

Verder moet outlook wel draaien.
Wat ook handig kan zijn om ook op de telefoon dit aan te hebben zodat je telefoon ook een melding geeft.
En bv ook ene smartwatch zodat ook daar een melding komt.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henry70
deze notificatie bedoel ik op mijn bureaublad;

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oGpiePjJVlPHfKI6GKcVyfuYyeA=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/cKD1g6qlkEHbf4A1wSCnKOQH.jpg?f=user_large

[ Voor 3% gewijzigd door henry70 op 25-04-2024 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
henry70 schreef op donderdag 25 april 2024 @ 17:37:
deze notificatie bedoel ik op mijn bureaublad;

[Afbeelding]
Heeft dat ooit wel gewerkt, zonder Outlook open te hebben? Gezien er 'Outlook (new)' staat, heb je toevallig onlangs geupdate?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henry70
Hahn schreef op donderdag 25 april 2024 @ 17:40:
[...]

Heeft dat ooit wel gewerkt, zonder Outlook open te hebben? Gezien er 'Outlook (new)' staat, heb je toevallig onlangs geupdate?
ja dat heeft ooit gewerkt, maar ik ben een flinke stap verder, i krijg nu wel een melding. Heb laatst mijn interne mail en agenda programma veranderd in outlook deze optie kreeg ik van windows. Heb nu weer het oude programma terug gezet wat makkelijk kon. Maar het belangrijkste ga ik nu proberen, dat is als ik de pc opnieuw opstart dan wil ook een melding zien, bijv een herrinering van een tijd terug dus dat kunnen verschillende periodes zijn 1 of 8 of 12uur zodat ik de gemiste meldingen ook zie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henry70
als de pc opstart krijg ik geen melding van eerdere gebeurtenissen. Wat wel goed is dat op het aanmeldingscherm de gebeurtenis/ agenda-afspraak wel vermeld staat. Alleen heel jammer dat de letters erg klein zijn, de tekst is veel groter geweest, kan het nog niet vinden of het weer groter gemaakt kan worden
Pagina: 1