Nec 21" FP1370X ervaringen gevraagd

Pagina: 1
Acties:

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:12
Kwa specs (http://www.necmitsubishi.com/products/home/product.cfm?productid=38&cfid=1996594&cftoken=62885756) ziet het er goed uit, maar hoe bevalt ie in praktijk ?
Ik kan helaas maar erg weinig over vinden, dus als iemand zijn ervaring met deze 21" bak wil delen, of een URL van een goede review weet, houd ik me aanbevolen.

Verwijderd

heb zelf ervaring met de FE950.. en die is opzich al supergeil :)

een FE 22" heb ik wel een keer gezien bij een vriend.. FP serie heb ik nog nooit gezien.. maar die zullen wel ongeveer gelijk zijn met de FE...

• sverzijl
Op zondag 09 september 2001 20:55 schreef limp_bizkit het volgende:
heb zelf ervaring met de FE950.. en die is opzich al supergeil :)

een FE 22" heb ik wel een keer gezien bij een vriend.. FP serie heb ik nog nooit gezien.. maar die zullen wel ongeveer gelijk zijn met de FE...
Ik ga maar eens kijken bij Mediamarkt ofzo om wat monitoren naast elkaar te zien. Zit nog een beetje te twijfelen tussen deze NEC en de Sony G520. De laatste schijnt echter wat last van vervorming aan de randen te hebben.

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Sorry ik hijack je topic even. (beetje onzinnig voor een nieuw topic)

Maar heeft iemand al een review gezien van de 22" Vision Master pro 512 (HA202DT), ik heb mezelf al suf gegoogled maar kan er geen een vinden.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• sverzijl
bij mediamarkt alleen maar junk, allemaal oude modellen.

Wie kent er een winkel in NL die de NEC FP1370X gewoon in de showroom heeft staan ? (SWW in ieder geval niet).

Verwijderd

da wordt pczaken mailen en gewoon ff vragen. ik denk wel da je VAAK nee te horen zult krijgen

• sverzijl
tja das geen nieuws. Ik vraag het hier dan ook alleen maar als ik er zelf niet meer uit kom. Tot nu toe alleen maar 'nee' gehoord, of 'we kunnen hem wel bestellen', maar dan zit ik er meteen aan vast. Ik wil dat beesie gewoon een keer in actie zien.

Vandaag nog wel met Nec-Mitsibushi Benelux (in Hoofddorp) gebeld. Zou evt. mogelijk zijn om daar langs te komen heb ik begrepen, maar degene die daar over ging van sales was er niet.

Verwijderd

die van mij komt van computer-land.nl

in de winkel stonden de NEC's 17" en 19" naast iiyama's en philipsen.. ook 17" en 19"

de 21" stond wel op hun prijslijst.. dus.... suc6

• sverzijl
Op maandag 10 september 2001 21:15 schreef limp_bizkit het volgende:
die van mij komt van computer-land.nl

in de winkel stonden de NEC's 17" en 19" naast iiyama's en philipsen.. ook 17" en 19"

de 21" stond wel op hun prijslijst.. dus.... suc6
dank je. Die ga ik morgen ook even bellen. In de prijslijst zag ik alleen de FP1350 maar misschien hebben ze de 1370 inmiddels ook

• sverzijl
NEC mag wel wat meer aan produktpromotie doen zeg.
Er zijn maar zo'n 4 bedrijven in heel NL die dat ding verkopen, NEC zelf heeft geen showroom en die 4 bedrijven hebben hem niet in huis.
Toch maar een wat meer gangbare 21/22" monitor kopen dan maar, Eizo/Sony..

• sverzijl
Ik heb hem inmiddels en wat een superscherp en rustig scherm zeg (en zeker vergeleken met m'n vorige monitor, 21" IIyama MF8221T). Dit is een puur genot om naar te kijken.

Ik stond op het punt om er meteen een Matrox G450/G550 bij te kopen omdat die een 'veel betere 2D weergave' zou hebben (tenminste dat is wat ik overal lees) dan m'n Asus 7700 Geforce 2 GTS, maar om eerlijk te zijn kon ik het verschil nauwelijks zien tussen deze 2 videokaarten op 1600x1200x85Hz. Resoluties daarboven gebruik ik toch niet.

Verwijderd

Hij is gewoon super! Ik heb hem ook en ik kan geen enkele fout of aanmerking bedenken en/of opmerken!
Pagina: 1