~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~
En Paul die werkt al jaren bij Tweakers hoor, onder welke steen heb jij gelegen?
Born to be Alive is niet The Village People. Die is van Patrick Hernandez, klootviooljadjong schreef op vrijdag 26 april 2024 @ 08:18:
Wow! Dankzij jou heb ik Born to Be Alive van de The Village People gevonden.
Shit man, hoe kom je van wereldberoemd (in NL
Hij moet rennen devven voor zijn zakgeld.chaoscontrol schreef op vrijdag 26 april 2024 @ 09:34:
Shit man, hoe kom je van wereldberoemd (in NL) nou bij Tweakers terecht.
When life throws you a curve, lean into it and have faith!
Ja, gewoon, bij de sollicitatie zeggen; ik ben van mastermovies.chaoscontrol schreef op vrijdag 26 april 2024 @ 09:34:
Meer hoefde ik niet te zeggen, meteen een aanbod on the spot. Nu zijn we alweer bijna 5 jaar verder.
Of wist ik dat wel?...
Flaunt it if you got it.watcher46 schreef op vrijdag 26 april 2024 @ 10:09:
[...]
Ja, gewoon, bij de sollicitatie zeggen; ik ben van mastermovies.
Meer hoefde ik niet te zeggen, meteen een aanbod on the spot. Nu zijn we alweer bijna 5 jaar verder.
Enne, moet je die site niet eens een beetje updaten, onder het mom conservatie?
[ Voor 12% gewijzigd door dakka op 26-04-2024 10:30 ]
Wat een tijd was dat
Is er ergens een archive van master movies ?
[ Voor 20% gewijzigd door Jeroenzer op 26-04-2024 11:12 ]
Als dat jasje van jouw beschadigd is en je wilt er wat aan doen....
Jullie opmerkingen zijn niet meer weg te denken uit mijn en het leven van mijn vrienden.
Zelfs mijn 13 jarige zoon gebruikt ze. Prachtig.
Bedankt voor het net wat leuker maken van mijn leven.
My favorite programming language is solder.
Verwijderd
Doet me denken aan de tijd dat ik altijd met de motor naar werk kwam en dan met motorpak in de lift stond en er echt altijd wel iemand een opmerking moest maken van: "Kom je met de motor?" En ik altijd: Ja
Krijg nou een bakkie pleur, díe lading klootviolen werd alweer een paar jaar geleden overgetakeldPuch-Maxi schreef op vrijdag 26 april 2024 @ 11:52:
Wat ik zelf even had gemist is dat de hele/halve crew van Hardware.info nu bij Tweakers.net werkt.
.plan: Tweakers en Hardware Info bundelen krachten, voor de echte techliefhebber
Dreigementen met het wegstoppen van babi panggang speelden geen rol?watcher46 schreef op vrijdag 26 april 2024 @ 10:09:
[...]
Ja, gewoon, bij de sollicitatie zeggen; ik ben van mastermovies.
De krentenbol is hierdoor wel ongelovelijk populair geworden! Leuk om te zien dat jij nu een nuttige bijdrage levert aan mijn favoriete website!
edit: om het nog maar niet te hebben over meneer Fristi of alle andere quotes. Ik heb ondertussen trouwens wel een pratende auto!
[ Voor 13% gewijzigd door sj0nsj44k op 26-04-2024 23:58 ]
Verwijderd
Hier precies zoglaerox schreef op vrijdag 26 april 2024 @ 11:41:
@watcher46
Jullie opmerkingen zijn niet meer weg te denken uit mijn en het leven van mijn vrienden.
Zelfs mijn 13 jarige zoon gebruikt ze. Prachtig.
Bedankt voor het net wat leuker maken van mijn leven.

Nummer 1 is toch wel deze:
Hij is kaal, lelijk en ik krijg nog geld van hem!

This account has been suspended.
Either the domain has been overused, or the reseller ran out of resources.
_@/'
wauw heb antwoord van ze, ze hebben besloten de sponsorship te stoppen een tijdje terug. (nooit wat van gehoord) En nu hebben ze het account maar gesuspend.
Wil ik hem weer online hebben mag ik gaan betalen, opzich logisch.
Maar als ik mn domein wil verhuizen, dan mag ik voor 5 jaar aan domeinkosten gaan betalen totaal zo rond 60 euro.
Gaat nog een staartje krijgen, voor nu dus nog ff offline, gelukkig doet youtube het nog.
Solliciteren en dan 'maar ik ben dé Paul van dé Mastermovies' roepen. Vervolgens was het: wanneer begin je?chaoscontrol schreef op vrijdag 26 april 2024 @ 09:34:
Verwijderd
Zo en daar kom je nog mee weg ook, dacht dat wij een vriendelijker Tweakers wilden...Xav schreef op vrijdag 26 april 2024 @ 09:22:
[...]
Born to be Alive is niet The Village People. Die is van Patrick Hernandez, klootviool
Als je de grap mist ben je waarschijnlijk niet bekend met de uitspraken van Mastermovies.Verwijderd schreef op maandag 6 mei 2024 @ 10:49:
[...]
Zo en daar kom je nog mee weg ook, dacht dat wij een vriendelijker Tweakers wilden...
Gelukkig komt 'ie daar mee weg inderdaad. Zou wat zijn als elk grapje afgestraft zou worden.Verwijderd schreef op maandag 6 mei 2024 @ 10:49:
[...]
Zo en daar kom je nog mee weg ook, dacht dat wij een vriendelijker Tweakers wilden...
The devil is in the details.
Stuur maar een tikkie.watcher46 schreef op maandag 6 mei 2024 @ 10:35:
[...]
wauw heb antwoord van ze, ze hebben besloten de sponsorship te stoppen een tijdje terug. (nooit wat van gehoord) En nu hebben ze het account maar gesuspend.
Wil ik hem weer online hebben mag ik gaan betalen, opzich logisch.
Maar als ik mn domein wil verhuizen, dan mag ik voor 5 jaar aan domeinkosten gaan betalen totaal zo rond 60 euro.
Gaat nog een staartje krijgen, voor nu dus nog ff offline, gelukkig doet youtube het nog.
Originally, a hacker was someone who makes furniture with an axe.
Hij citeert de clip van Mastermovies, muts...Verwijderd schreef op maandag 6 mei 2024 @ 10:49:
[...]
Als je nog één zo'n opmerking maakt, dan pak ik je bril af en ga ik er opzitten!
Thanx man. Homies for life!Verwijderd schreef op maandag 6 mei 2024 @ 10:49:
[...]
Die is wiki is wel ruk. "Ook is het door hen gebruikte woord klootviool ingeburgerd in de Nederlandse taal." Ik kan wel stellen dat ik nooit Mastermovies heb gezien en toch als klein kind vaak genoeg klootviool in de mond heb genomen, zelfs ver voordat de beide mannen van Mastermovies werden verwekt door paps en mams.Xav schreef op maandag 6 mei 2024 @ 17:36:
Als je de grap mist ben je waarschijnlijk niet bekend met de uitspraken van Mastermovies.
Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.
Verwijderd
De term ‘klootviool’ valt voor jou onder de noemer grapXav schreef op maandag 6 mei 2024 @ 17:36:
[...]
Als je de grap mist ben je waarschijnlijk niet bekend met de uitspraken van Mastermovies.

The devil is in the details.
"Banaan!"watcher46 schreef op vrijdag 26 april 2024 @ 08:08:
Haha sinds de zomer van 2019 werk ik hier alOnder welke steen heb jij gelegen?
Jeugdheld! Ik lig blijkbaar ook onder een steen.
_@/'
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Dit topic is gesloten.