Racestuur voor ps4

Pagina: 1
Acties:
  • 211 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerryvdv
  • Registratie: April 2024
  • Laatst online: 26-04-2024
Mijn vraag
...
Mijn zoon wil graag een racestuur voor zijn ps4, maar hij wil liefst spelen zonder de pedalen, dus gas geven en remmen via knop op het stuur, welk stuur komt hiervoor in aanmerking, wat raden jullie aan? Prijs liefst max rond 200 euro.
Alvast bedankt!
Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:20
Jerryvdv schreef op donderdag 25 april 2024 @ 14:46:
Mijn vraag
...
Mijn zoon wil graag een racestuur voor zijn ps4, maar hij wil liefst spelen zonder de pedalen, dus gas geven en remmen via knop op het stuur, welk stuur komt hiervoor in aanmerking, wat raden jullie aan? Prijs liefst max rond 200 euro.
Alvast bedankt!
Als dat de enige vereiste is, dan is elk stuur geschikt. Je kan in het spel de knoppen zelf instellen.
Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
Waarom denk je dat deze vragen er staan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rubbels
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16:37
Bedenk wel dat het met knoppen voor zowel gassen als remmen alleen 0 of 100 is. Subtiel op het gas uit een bocht of met halve kracht een beetje bijremmen zullen dus niet kunnen.
Mocht dit geen probleem zijn dan zal zoals hierboven genoemd in principe ieder stuur dat compatibel is met de ps4 geschikt zijn.

Wil je andere input geven dan alleen 0 of 100 dan is je enige optie volgens mij een Fanatec GT DD Pro wheelbase met McLaren GT3 stuur. Dit stuur heeft namelijk analoge flippers op de achterkant. Dan kom je alleen wel ver boven het budget van €200 uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Huugje
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:53
Jerryvdv schreef op donderdag 25 april 2024 @ 14:46:
Mijn vraag
...
Alvast bedankt!
...
Het lijkt mij dat je voor je gas- en rempedaal geen aan/uit knoppen wilt hebben, dus ik vraag mij af of je zoon daar veel plezier aan gaat beleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerryvdv
  • Registratie: April 2024
  • Laatst online: 26-04-2024
Bedankt iedereen voor het duidelijke advies, ik zal met hem de voor en nadelen overlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 10:12
@Jerryvdv We verwachten wat meer eigen inzet voor je een hulptopic opent :) Dat is om het drukbezochte forum leesbaar te houden voor iedereen. Had je je hier al georïenteerd?

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.