Ik wil een geïsoleerde schuur gaan bouwen van 10 bij 8.5 meter. Ik heb onlangs een 2e hands houten schottenkeet laten demonteren en deze ligt nu bij mij thuis te wachten tot hij weer wordt opgebouwd. Ik heb vorige week een geïsoleerde fundering laten storten en ga hier de schottenkeet met een afmeting van 10 bij 7 meter weer op opbouwen. Ik ga de achterkant 1,5 meter uitbouwen waardoor deze net wat dieper wordt. De houten constructie komt op betonbanden te staan tegen optrekkend vocht en vervolgens ga ik om de constructie heen een borstwering metselen. Hier bovenop komen lekdorpels met stalen rabatplaten. In de tussenruimte tussen beide muren zet ik isolatieplaten. Ik houd ook nog rekening met een luchtlaag voor ventilatie. Op het dak komen stalen dakpanplaten. Dus het wordt een beetje zoals op bijgevoegde foto.
:strip_exif()/f/image/H6GsypLT0fViAhucnlwO9998.jpg?f=fotoalbum_large)
Heeft er nog iemand tips waar ik rekening mee moet houden en dan vooral tips ter voorkoming van doortrekkend vocht?
:strip_exif()/f/image/H6GsypLT0fViAhucnlwO9998.jpg?f=fotoalbum_large)
Heeft er nog iemand tips waar ik rekening mee moet houden en dan vooral tips ter voorkoming van doortrekkend vocht?