Ik heb mezelf vanmiddag vermaakt met het zagen van een logo in mijn kast. Nu blijven er nogal wat scherpe randjes achter natuurlijk, en nu vroeg ik me af met welk opzetstukje ik deze het beste bij kan vijlen. Iemand hier ervaring mee?
met het schuur dingetje wat bij de meeste dremelsetjes zit
Gewoon een slijptolletje pakken en daarmee de randen afbramen, en dan wat rubber aan de randen maken.
Kia E-Niro 2019 Executiveline. OTGW/HA Enthousiasteling.

er komt een rode neon achter, en hij moet weer terug op mijn kast (als hij af is...)
Een Dremel is geen wonderding, gewoon schuurpapier kan beter zijn, of een vijltje.
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
Verwijderd
Met een metaalvijl kun je het redelijk glad krijgen, wil je het echt goed glad, ga er dan later nog eens met wat schuurpapier overheen (desnoods vouw je schuurpapier om je vijl heen om bij de hoekjes te komen)
Verwijderd
Het schuuropzetstukje van je dremel wil ook nog wel is helpen, maar ik zou het echt doen met dat puntige slijpsteentje. Niet al te hoge toeren en dan krijg je een mooi resultaat.
Verwijderd
PFFF dremel is geen wondermiddel.. sheeeejOp zondag 09 september 2001 21:04 schreef Resistor het volgende:
Een Dremel is geen wonderding, gewoon schuurpapier kan beter zijn, of een vijltje.
Ik ben er anderhalf uur mee bezig geweest en het is het logo van wijlen Ayrton Senna.
Ik ga het eens met een vijl proberen denk ik. De rode ccfl is onderweg vanaf stuut en bruin (de letters horen rood te zijn), dus ik zal de final-pics binnenkort eens plaatsen.
Ik ga het eens met een vijl proberen denk ik. De rode ccfl is onderweg vanaf stuut en bruin (de letters horen rood te zijn), dus ik zal de final-pics binnenkort eens plaatsen.
je kunt de logo's inderdaad niet al te ingewikkeld maken, voor "zwevende stukken" heb ik bedacht dat je ze eventueel op plexiglas zou kunnen plakken. of het vervolgens mooi wordt weet ik (nog) niet. ik heb nog twee computerkasten, en beraadt me er nog op wat ik daar eens mee zal doen
Verwijderd
Volgens mij wordt dat nooit zo mooi, maar misschien ook wel. Eerst ff plaatjes van zien en dan doe ik et maybe zelf ook wel
en dan een leuk lampje er achter
Dat is het logo van Ayrton Senna... (RiPOp maandag 10 september 2001 13:44 schreef Fire_Fly het volgende:
Gaaf logo trouwens, waar is het van?
Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!
Verwijderd
Wel leip, maar dan mot dat kruis van overledenn er ook ergsn bij he 
Wat je natuurlijk ook kunt maken is ene lcdtje van 300x200 waarop je constant die crash van senna laat zien
Wat je natuurlijk ook kunt maken is ene lcdtje van 300x200 waarop je constant die crash van senna laat zien
Pagina: 1