Ik en mijn Dremel (deel I)

Pagina: 1
Acties:

• baviaan
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

baviaan

Hehe. Aap!

Topicstarter
Ik heb mezelf vanmiddag vermaakt met het zagen van een logo in mijn kast. Nu blijven er nogal wat scherpe randjes achter natuurlijk, en nu vroeg ik me af met welk opzetstukje ik deze het beste bij kan vijlen. Iemand hier ervaring mee?

• Fatalharry
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-08 12:48
met het schuur dingetje wat bij de meeste dremelsetjes zit
|:(

• baviaan
  • Niet online

baviaan

Hehe. Aap!

Topicstarter
snap ik, maar er zitten nogal wat scherpe hoeken in :'(

• Dutchess_Nicole
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-08 09:23
Gewoon een slijptolletje pakken en daarmee de randen afbramen, en dan wat rubber aan de randen maken.

Kia E-Niro 2019 Executiveline. OTGW/HA Enthousiasteling.

• baviaan
  • Niet online

baviaan

Hehe. Aap!

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.baviaan.net/logo1.jpg

er komt een rode neon achter, en hij moet weer terug op mijn kast (als hij af is...)

• 13582
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
ah een echte Senna fan, plaats je ook de plaatjes
als tie af is?

• baviaan
  • Niet online

baviaan

Hehe. Aap!

Topicstarter
tuurlijk. eerst morgen maar weer werken vrees ik :)

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Een Dremel is geen wonderding, gewoon schuurpapier kan beter zijn, of een vijltje.

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Verwijderd

Met een metaalvijl kun je het redelijk glad krijgen, wil je het echt goed glad, ga er dan later nog eens met wat schuurpapier overheen (desnoods vouw je schuurpapier om je vijl heen om bij de hoekjes te komen)

Verwijderd

Het schuuropzetstukje van je dremel wil ook nog wel is helpen, maar ik zou het echt doen met dat puntige slijpsteentje. Niet al te hoge toeren en dan krijg je een mooi resultaat. :)

Verwijderd

Gaaf logo trouwens, waar is het van? en ben je er lang mee bezig geweest? (ik weet dat het ene middag/dag was maar hoeveel uur)

Vind et wel leip eigenlijk maar je kunt niet al te ingewikkelde logo's maken of heeft iemand daar een idee voor?

Verwijderd

Op zondag 09 september 2001 21:04 schreef Resistor het volgende:
Een Dremel is geen wonderding, gewoon schuurpapier kan beter zijn, of een vijltje.
PFFF dremel is geen wondermiddel.. sheeeej

• baviaan
  • Niet online

baviaan

Hehe. Aap!

Topicstarter
Ik ben er anderhalf uur mee bezig geweest en het is het logo van wijlen Ayrton Senna.
Ik ga het eens met een vijl proberen denk ik. De rode ccfl is onderweg vanaf stuut en bruin (de letters horen rood te zijn), dus ik zal de final-pics binnenkort eens plaatsen.

• baviaan
  • Niet online

baviaan

Hehe. Aap!

Topicstarter
je kunt de logo's inderdaad niet al te ingewikkeld maken, voor "zwevende stukken" heb ik bedacht dat je ze eventueel op plexiglas zou kunnen plakken. of het vervolgens mooi wordt weet ik (nog) niet. ik heb nog twee computerkasten, en beraadt me er nog op wat ik daar eens mee zal doen :7

Verwijderd

Volgens mij wordt dat nooit zo mooi, maar misschien ook wel. Eerst ff plaatjes van zien en dan doe ik et maybe zelf ook wel :) en dan een leuk lampje er achter B-)

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ziet er koel uit.. ik gebruik dat puntige slijpstukje meestal, dat werkt wel goed.

• Whuzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-08 10:14

Whuzz

Dodgeball!

Op maandag 10 september 2001 13:44 schreef Fire_Fly het volgende:
Gaaf logo trouwens, waar is het van?
Dat is het logo van Ayrton Senna... (RiP ;( )

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

Verwijderd

Wel leip, maar dan mot dat kruis van overledenn er ook ergsn bij he >:)

Wat je natuurlijk ook kunt maken is ene lcdtje van 300x200 waarop je constant die crash van senna laat zien >:)
Pagina: 1