Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het idee is om voor iemand anders, als cadeau, de huidige, wat tragere PC te vervangen.
Gezien het een cadeau is, is het budget niet oneindig.
Het systeem zal grotendeels voor spellen gebruikt worden, mix van oudere en nieuwe spellen.
Zelf in verschillende topics een BBG's het een en ander bij elkaar gezocht, vraag is, is dit een slimme/goede selectie?
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het bij elkaar gesprokkelde systeem komt uit op ongeveer 1400. Goedkoper is leuk, veel duurder niet.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
In principe wordt de kast plus inhoud nieuw, randapparatuur blijft (waaronder een 1440p monitor)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Geen aparte eisen, gewoon een leuke 1440p game PC.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen eisen, geen merken, geen voorkeur voor RGB (mag, hoeft niet), glazen wand, etc. PC staat verdekt opgesteld, uiterlijk boeit niet, geluid (uiteraard) wel.
Overclocken gaat niet gebeuren.
Wat verwacht je van ons?
Even een snelle blik of dit een beetje OK is, dat ik geen domme fouten gemaakt heb.
-EDIT-
Bedenk me net dat in het lijstje nog wel een Windows licentie bij moet.
Het idee is om voor iemand anders, als cadeau, de huidige, wat tragere PC te vervangen.
Gezien het een cadeau is, is het budget niet oneindig.
Het systeem zal grotendeels voor spellen gebruikt worden, mix van oudere en nieuwe spellen.
Zelf in verschillende topics een BBG's het een en ander bij elkaar gezocht, vraag is, is dit een slimme/goede selectie?
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het bij elkaar gesprokkelde systeem komt uit op ongeveer 1400. Goedkoper is leuk, veel duurder niet.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
In principe wordt de kast plus inhoud nieuw, randapparatuur blijft (waaronder een 1440p monitor)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Geen aparte eisen, gewoon een leuke 1440p game PC.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen eisen, geen merken, geen voorkeur voor RGB (mag, hoeft niet), glazen wand, etc. PC staat verdekt opgesteld, uiterlijk boeit niet, geluid (uiteraard) wel.
Overclocken gaat niet gebeuren.
Wat verwacht je van ons?
Even een snelle blik of dit een beetje OK is, dat ik geen domme fouten gemaakt heb.
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 7 7700 Tray | € 235,68 | € 235,68 |
1 | Moederborden | ASRock B650M Pro RS | € 146,37 | € 146,37 |
1 | Videokaarten | ASRock AMD Radeon RX 7900 GRE Challenger 16GB OC | € 589,- | € 589,- |
1 | Behuizingen | DeepCool CC360 ARGB Zwart | € 55,26 | € 55,26 |
1 | Processorkoeling | Arctic Freezer 36 | € 22,90 | € 22,90 |
1 | Geheugen intern | Lexar Ares RGB LD5BU016G-R6000GDLA | € 99,- | € 99,- |
1 | Voedingen | MSI MAG A750GL PCIE5 750 watt | € 109,- | € 109,- |
1 | Solid state drives | Lexar NM790 (zonder heatsink) 2TB | € 129,90 | € 129,90 |
Totaal | € 1.387,11 |
-EDIT-
Bedenk me net dat in het lijstje nog wel een Windows licentie bij moet.