Toon posts:

GF2mx400 stopt ermee??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Net nieuw systeem.

AMD TH. 1.2 met GFmx400 64mb.
Os win 2000 Prof.

Probleem, Na ongeveer 3 minuten spelen van een game, staat plotseling het beeld stil. (geluid gaat wel door) Daarna enige optie resetten...

Iemand enig idee hoe dit kan komen??

Groet,

Xerad

• Vinnie
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
IRQ's checken... en beetje met je kaarten wisselen... bij mij zat ook een keer de SB128 op dezelfde IRQ als de GF2MX400

nu hebbik een SBAWE64Value en de IRQ van de videokaart op 3 gezet ( gebruik ik toch nooit, die 2e COM poort )

C:\>_

• Tony Vroon
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-06-2020

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

Als je de AGP Driving Value kunt veranderen in je BIOS, experimenteer daar eens mee.
Ik heb altijd zitten vloeken op m'n Asus V7100-T, ventilatortjes erbij zitten bouwen en nog liep 'ie af & toe vast. Mokkend de PC downclocken enzo.
Ik lees ergens over EA, ik zet dat ding erop, nou 't was alsof 'ie toen pas opstond :) (eerst had ik last van random freezes, vage framerate-drops en slechte performance).

"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b

• kaiiestan
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-05 17:34
ik heb het zelfde probleem met mijn geforce 2 mx-400 Ik heb er eigenlijk ook nog geen oplossing voor. MAar je kunt wel je anti aliassing op 2x zetten dit scheelt wel een hoop maar dan wordt alles ook nog wat trager
Op maandag 10 september 2001 00:20 schreef Tony Vroon het volgende:
Ik lees ergens over EA, ik zet dat ding erop, nou 't was alsof 'ie toen pas opstond :) (eerst had ik last van random freezes, vage framerate-drops en slechte performance).
Mischien stomme vraag maar wat is EA???

hondennamen.info Openscheermes.nl